skall köpa mig en djuprigg nu men skulle fråga om någon har några förslag på huir man kan göra för att få den portabel blir en scotty djuprigg easy troll eller va den het men brukar låna en båt när vi fiskar gös tänkte andvända den på den lånebåten då. så ingen som har några förslag så man kan ha djuprigg på lånebåten och utan att tappa den,.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
montera djuprigg
Collapse
X
-
ett par stadiga klämtvingar från närmsta bygghandel och lite pyssel med att fästa dom på riggen så
borde saken vara klar!
/ Kruger
-
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Cole Visa inläggCanon har en portabel mindre rigg minitroll el liknande heter den.
//C
Kommentera
-
Kommentera
-
Ursprungligen postat av biffalabull Visa inläggja minitroll men då tar man sig inte ner på nå djup juh
Kommentera
-
Jag tycker Lennarts förslag var riktigt bra.
Kolla även här, och leta dig ner till "projekt" delen av forumet, där fines det massa info om montage av utrustning.
Mvh
KjelleLaxfiskare, laxätare, laxnjutare, och för sjukligt fanatiska laxkramare är jag, förmodligen en laxprovokatör.
http://scandinavian-trolling.blogspot.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av team char Visa inläggMontera den på en platta som du sitter på och skruvar fast i sittbrädan[ATTACH=CONFIG]32676[/ATTACH]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av plehr Visa inläggSitter du på en lös bräda som riggarna är monterade på vid hyrbåt? Om så är fallet så kan det bli spännande när man reser sig. Lösningen verkar toksmart.
jo men står med skruvar fast i sittbrädan är en bra ide men man kan juh inte skruva fast den på en hyrbåt känns lite taskigt
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
|
5 svar
584 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av RK99