Trolling på sveafiskekortet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trolling på sveafiskekortet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Trolling på sveafiskekortet

Någon här som har kläm på om det är möjligt att ordna så man får trollingfiska med mer än ett spö på svea fiskevattnen? Har fiskekort men det gäller för endast ett spö på sommaren. Men är säkert fler än jag som fiskar på sjöar som tillhör svea och som vet eller undrar över om detta är möjligt! Har försökt få tag i någon hos svea fiskeförvaltning men dom är på tjänsteresa för fillfället!

Nån speciell sjö eller bara rent almänt? Många av sveaskogs sjöar är utarenderade tillsammans med jakten på området. Är det inte så så har jag svårt att tro att nån skulle ha ont av att man trollar lite. Men man vet ju aldrig. Mvh /// Mikko

Kommentera

Ursprungligen postat av Mikko Visa inlägg
      Nån speciell sjö eller bara rent almänt? Många av sveaskogs sjöar är utarenderade tillsammans med jakten på området. Är det inte så så har jag svårt att tro att nån skulle ha ont av att man trollar lite. Men man vet ju aldrig. Mvh /// Mikko
      Nej det var mest allmänt jag funderade på! Har nämligen ett flertal sjöar som jag fiskar kontinuerligt på! Dessa gäller sveafiskekortet på så jag tror inte dom sjöarna är utarrenderade!
      Men känns så drygt då det är fler båtar ute. Alltid retar det någon om man skulle sätta igång att trolla utan att kolla upp möjligheten till det innan!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
      5 svar
      636 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg RK99
      av RK99

Arbetar...
      X