Falska kräk! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Falska kräk!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Falska kräk!

Mankind är född sådan, vi lever som vi lär och vi utnyttjar planetens resurser.

Vi älskar att hata människor som dödar en matgädda samtidigt som vi hyllar en fångad och slaktad 10+ lax.

Jordens mest patetiska varelser har sagt sitt... mankind är bäst!

Gillar speciellt Fiskejournalens senaste att... man skall skriva på en blankett "Ge fan i våra vatten" och skicka in! Mycket bra i grunden, men att journalister som tillika i princip alltid är sossar gör allt "samtidigt" för att svärta ner moderaterna gör mig inte bara besviken, utan direkt förebannad! Kom igen för helvete sossar, bara gnäll och ge mer bidrag till tidningar istället för att uträtta något konstruktivt (blaskor) som gnäller ännu mer... Det är Sverige det... HEJA SVERIGE!
    Senast ändrad av Muskytracker; 2009-05-20, 20:41.

Jag är nästan säker på att jag håller med dig, men förstår ändå inte riktigt vad du menar.
    Framförallt i sista stycket. Förtydliga?

Kommentera

Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inlägg
      Mankind är född sådan, vi lever som vi lär och vi utnyttjar planetens resurser.

Vi älskar att hata människor som dödar en matgädda samtidigt som vi hyllar en fångad och slaktad 10+ lax.

Jordens mest patetiska varelser har sagt sitt... mankind är bäst!

Gillar speciellt Fiskejournalens senaste att... man skall skriva på en blankett "Ge fan i våra vatten" och skicka in! Mycket bra i grunden, men att journalister som tillika i princip alltid är sossar gör allt "samtidigt" för att svärta ner moderaterna gör mig inte bara besviken, utan direkt förebannad! Kom igen för helvete sossar, bara gnäll och ge mer bidrag till tidningar istället för att uträtta något konstruktivt (blaskor) som gnäller ännu mer... Det är Sverige det... HEJA SVERIGE!
      ÖÖÖH ja jag håller med dig att människans natur kan te sig lite konstig, men jag vill ändå undra vad som triggade detta utfall? nåt jag missat eller allmänt agg mot människor i stort?

Kommentera

Ursprungligen postat av Alaskahårt Visa inlägg
        ÖÖÖH ja jag håller med dig att människans natur kan te sig lite konstig, men jag vill ändå undra vad som triggade detta utfall? nåt jag missat eller allmänt agg mot människor i stort?

Ja! Artikeln där man hoppar på moderaterna i senaste FJ. Inte i helvete hyllar de moderaterna på ledarsidan där de skriver om allt som blivit bättre senaste tiden! De(t) är journalister... Just live and learn! Hell is behind the corner if you don´t have the media in your AS!
        Senast ändrad av Muskytracker; 2009-05-20, 21:04.

Kommentera

1. Ingenting har blivit bättre med våran nyliberala, borgerliga skitregering.
          2. På vilket sätt handlar denna tråd om trolling...?
          3. Är du full?

Kommentera

1. Du är Sosse! Inget fel med det så länge man inte anklagar och beskyller andra. Gör jag själv av ren ilska i detta inlägg!
            2. Okej, kunde klistrat inlägget some... else.
            3. Onykter, men inte full.

Kommentera

Tyvärr finns det väl inget i vardagen som inte är politiskt färgat längre. Att de lobbar mot vattenkrafts utbyggnad är väl bra då det sitter högt avlönade lobbyister på kraftbolagen vars enda uppgift är att få en oppinon för en utbyggnad. Lite dumt dock att färga tidningen röd-grön genom att hänga ut moderaterna. Skulle ju tro att det är ett envetet tjat från lobbyisterna som fått dessa att inse "fördelarna med en utbyggnad". Inget de bara fått för sig under ett möte typ. "Jag har en idé. Vi bygger ut vattenkraften. Det är ju bara fördelar med det. Resten: - Ja vilken bra ide!!"

Kommentera

Lider du av post traumatisk stress? Jo, jag läser din blogg, först oron att laxtrolla själv och sen incidenten dag efter.
                How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Sossar är och har varit minst lika glada i vattenkraft som deras motståndare. Eftersom sossarna varit i regeringsställning i flertalet av de år som vi har haft vårt nuvarande paralmentariska system så är det till stor del de som ligger bakom utbyggnaden av vattenkraften. Men jag kan inte se något i ledaren som pekar på att det moderaternas fel att vattenkraft finns. Eller har jag missförstått något?
                  KNÆK OG BRÆK

http://trosansfiske.blogspot.se/

Kommentera

Ursprungligen postat av lex Visa inlägg
                    Sossar är och har varit minst lika glada i vattenkraft som deras motståndare. Eftersom sossarna varit i regeringsställning i flertalet av de år som vi har haft vårt nuvarande paralmentariska system så är det till stor del de som ligger bakom utbyggnaden av vattenkraften. Men jag kan inte se något i ledaren som pekar på att det moderaternas fel att vattenkraft finns. Eller har jag missförstått något?

Läs då lappen man skall skriva på och skicka in!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
                    5 svar
                    661 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg RK99
                    av RK99

Arbetar...
                    X