Ursprungligen postat av Jonas 37
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Laxtrollare VARNING!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggYrkesfiskepolaren försöker nu lokalisera båten via, jag tror det heter AIS.
Är det alltså en av båtarna som legat vid Saltö? Isf kan jag nog hjälpa med namn tror jag. . .
Iofs så var det 3 röda båtar där sist jag tittade men iaf.
Efter incidenten, tutade han igen eller bara körde han vidare?
Och sista frågan, fick du något?Http://blogg.dragsosportfishing.se - Team Dragsösportfishing blogg
Kommentera
-
Ursprungligen postat av joj Visa inläggFan va sjukt.
Hur stor var båten ungefär? Färg? Bara bra att veta vad man ska försöka hålla sig undan för.
Jävligt trist...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Allmana_mini Visa inläggYou go get them=)
Är det alltså en av båtarna som legat vid Saltö? Isf kan jag nog hjälpa med namn tror jag. . .
Iofs så var det 3 röda båtar där sist jag tittade men iaf.
Efter incidenten, tutade han igen eller bara körde han vidare?
Och sista frågan, fick du något?Senast ändrad av Muskytracker; 2009-05-14, 18:43.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jari F1 Visa inläggEtt tips om man kan och hinner, filma och fota så mycket det går och visa gärna att du har idioten på bild!!!
Men jag var helt paralyserad och kan fortfarande inte förstå att någon uppför sig så på havet! Havet är den enda frihet man har och så skall några jävla nollor till yrkesfiskare förstöra den!!!!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggNej, han kom västerifrån. Han körde bara vidare vinkandes (jag borde spelat skadad eller något, hade varit intressant att se deras agerande). Om jag fick något??? Hade knappt fått i grejorna innan han kom...I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggYrkesfiskepolaren försöker nu lokalisera båten via, jag tror det heter AIS.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inläggHmmm... han körde förbi vinkandes och du hade knappt fått i grejorna.
Jo, vi hittar snart båten vi AIS Flua.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
|
5 svar
646 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av RK99