Östersjötrolling 2009 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Östersjötrolling 2009

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• En fantastisk dag på havet idag. Att drilla laxar i vindstilla, strålande sol och bar överkropp är f-n i mig bland topp tre sysselsättningar här i livet. Vi fick två fisk idag och ligger sjua totalt. Ändå var vi inte ens i närheten av vad Singö levererade...

Men imorgon är en annan dag som Christer Björkman sa...
    Senast ändrad av magic; 2009-05-30, 22:41.
    /Magic

Kommentera

• lite bilder från lördagen...

jag tog 158 st bilder från lördagen så jag tror jag har foton på alla som tog fisk då..
      alla bilder kommer upp här i tråden inom kort...

mvh/mange...

Kommentera

• Resultat och annat från Laxcup Nynäs finns på http://www.stockholmtrolling.se/, klicka på Laxcup-loggan.
        /Magic

Kommentera

• Årets första 20+! 21,4 kg i Hjalmarssons båt drillad av Thomas Woolley. Öja.
          Bifogade filer
          Draellvete.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Fullgubben Visa inlägg
            Årets första 20+! 21,4 kg i Hjalmarssons båt drillad av Thomas Woolley. Öja.
            Svinigt! trodde först att det var ett dåligt skämt nät de berätta det på vhf:n, sen kom jag på att man fan inte skämtar om sånt... en av få fiskar som kom upp på måndagen?

Kommentera

• Hörde om en tio plus på förmiddan, Thomas tappade en mindre vid lunch, ca 7 kg. Förresten, under laxcupen hojtades det om tioplussare i parti och minut men på krönt våg vägde de 8,0-9,5 kg! Skärpning i båtarna...
              Draellvete.

Kommentera

Grattis till den även om det kommer att kosta mig/oss en slant, men vi ska göra vad vi kan för att knäcka den, men inte blir det lätt

Kommentera

Andra? Finns en på 21 ifrån Karlshamn, dock ingen bild vad jag sett.
                  Senast ändrad av Alessandro; 2009-06-04, 21:44.
                  How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

• Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
                    Andra? Finns en på 21 ifrån Karlshamn, dock ingen bild vad jag sett.
                    http://www.nofc.se/?info=start
                    Jo, det var den första! Den i Karlshamn har någon annan fått.

Det fanns en 20+ i finland åxå, men den hamnade på en våg och vägde då inte 20+.
                    Senast ändrad av Fullgubben; 2009-06-06, 16:53.
                    Draellvete.

Kommentera

• den finska finns fortfarande efter vågen åxå.. 20,55kg 117,5cm
                      http://www.tr-products.com/page4.php

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
                      5 svar
                      648 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RK99
                      av RK99

Arbetar...
                      X