Östersjötrolling 2009 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Östersjötrolling 2009

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Pikeless Visa inlägg
    Vi fiskar över grynnor i öppen sjö, de ligger som mest ett par distans ut från land. Och om man vill köra närmre land så är det inga problem med 300m gränsen..

Ok vilka djup ligger grynnorna på?
    Häruppe finns fan inte en vettig öring längre har lessnat på dem fick alltid några på vårtrollingen tidigare inte fått någon på flera år nu och ids inte ge mej ut i kylan efter dem mvh
    I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

jojje..
      man tackar för all hjälp man kan få..
      står du för tipps o trix så ska jag stå för mat o öl.
      er grymma stuga ser fin ut ser ut att finnas en eller 2 mjuka sängar där??

Kommentera

Ursprungligen postat av joj Visa inlägg
        Har ingen koll på fisket uppåt sundet men om du vill fiska vandringslax i vår så är det enklaste och närmaste utanför Karlskrona där hittar du vandringslaxen ett stenkast från Garpahamnen, eller kan jag ordna boende och hamnplats några dagar 10 nm från fisket

Låter som ett kul fiske, ska testas i vår
        Hmm Johan har du bilder eller länk till den stugan?? blev lite intresserad för vårsäsongen mvh

Kommentera

Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inlägg
          Ok vilka djup ligger grynnorna på?
          Grynnorna ligger på vatten som håller 10-14 meters djup, och de bästa fisket är runt grynnor som har ett djup på 3-6 meter.

Kommentera

Ursprungligen postat av kvicken Visa inlägg
            jojje..
            man tackar för all hjälp man kan få..
            står du för tipps o trix så ska jag stå för mat o öl.
            er grymma stuga ser fin ut ser ut att finnas en eller 2 mjuka sängar där??
            Jodå fyra sovrum finns det Några helgers jobb kvar så är allt nästan klart, bara 20 mil med lister som ska dit sen...

Början av Maj brukar vara bra.

Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inlägg
            Hmm Johan har du bilder eller länk till den stugan?? blev lite intresserad för vårsäsongen mvh
            Mina föräldrars stuga är det.
            http://teamjoj.blogspot.com/

Kommentera

Vad drog ni med när ni fick? Skedar? Vobbler? Betesfisk? Vilka skallar i så fall?
              Håller på och rustar för säsong 1 av vårt nya trollingteam som består av min grabb och mig, så jag behöver massor av tips. Vi kommer utgår från mellanskärgården om någon vill haka på och visa lite tricks nån gång.

Kommentera

En +16 tagen i Simris, bild på www.wildwater.se
                How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Ska ner till Hasslö mellan den 21 -24 Maj lite tips kanske någon har. En granne till mig har köpt stuga där så jag lurade honom att vi skulle åka ner och trolla han har aldrig trollat förut

Ursprungligen postat av joj Visa inlägg
                  Har ingen koll på fisket uppåt sundet men om du vill fiska vandringslax i vår så är det enklaste och närmaste utanför Karlskrona där hittar du vandringslaxen ett stenkast från Garpahamnen, eller kan jag ordna boende och hamnplats några dagar 10 nm från fisket

Låter som ett kul fiske, ska testas i vår
                  www.gramslures.se

[url]http://gramslures.blogspot.se/

Kommentera

Ursprungligen postat av Jari F1 Visa inlägg
                    Vad drog ni med när ni fick? Skedar? Vobbler? Betesfisk? Vilka skallar i så fall?
                    Håller på och rustar för säsong 1 av vårt nya trollingteam som består av min grabb och mig, så jag behöver massor av tips. Vi kommer utgår från mellanskärgården om någon vill haka på och visa lite tricks nån gång.
                    Mellanskärgården sa du vilken mellanskärgård pratar vi Stockholm gå med i trollingklubben i så fall en klar genväg finns duktigt folk där

Kommentera

Finns det länk till den här?
                      Jorå, utgår ifrån Saltarö ungefär.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
                      1 svar
                      286 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg hnkm
                      av hnkm

Arbetar...
                      X