har letat efter en viss yo-zuri men inte hittat nånstans, så nån som har några tipps vart den finns?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
yo-zuri
Collapse
X
-
tackar... skulle dock föredra en svenskaffär... känns lite överseriöst att betsälla 2-3 wobbler från usa.. blir lite dyrt också.... måste väll finnas i sverige att få tag på fortfarande? för den jag har e köpt i sverige iaf=)
men då har jag iaf ett alternativ om jag inte hittar inom landet..---------------------------------------------------------------------------------------
Team Pikings
Kommentera
-
Hej Jimmy.
Ser ur som (och är nog inte nått annat än) en Yu-zuri "TOBIMARU Jr" Holografisk "Green Mackrel" (C133) och som du själv kan se på färgkartan här:
tobimaru jr
Har kollat en stor eBaysäljare men kunde inte se att den fans där. Skall kolla lite mer på andra saiter för den serien såg jäkligt intressant ut faktisktMvh Flodström
Flyfishing for salmon
Kommentera
-
Här är en eBay-säljare som har Tobimaru Jr:
Green back
Men om han har just den du är ute efter ("green Mackrel"), får du fråga honom om (om du nu inte får tag på nån i Sverige)Mvh Flodström
Flyfishing for salmon
Kommentera
-
ska jaga runt lite i sverige innan jag börjar fundera på utomlands som sagt.... den där har funkat jävligt bra i vättern och är riktigt sur på att jag inte har fler. sist vi var iväg var det i princip den enda dom åt.... känns surt när man har 10 spön i o alla beten förutom 1 har man 2 eller fler av och de e bara de man har 1 av som lockar.....---------------------------------------------------------------------------------------
Team Pikings
Kommentera
-
hittade dom i sverige nu... men ska de va så där jävla dyra så e de värt o beställa från usa när man ska ha några stycken....---------------------------------------------------------------------------------------
Team Pikings
Kommentera
-
Den eBaysäljare jag tipsade om tar 11 USD per st för dem och 6 USD i frakt. Blir alltså 17 USD hem i brevlådan utan tull antagligen. Köper du fler blir dem billigare p.g.a. fraktpriset sjunker per st. Men sen har du tull etc. (troligtvis inte på bara 2 vobbler)
Kan säljaren skicka dem som gåva, varuprov eller redusera det "officiella" priset lite så blir det antagligen fritt importerat.........?
Men det finns andra säljare som säljer till rimligare priser. Men om dem kan skaffa just den modellen/färgen du önskar måste du i så fall fråga om.
Du får tipsa oss om du finner nått intressant pris etc....Mvh Flodström
Flyfishing for salmon
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodström Visa inläggDen eBaysäljare jag tipsade om tar 11 USD per st för dem och 6 USD i frakt. Blir alltså 17 USD hem i brevlådan utan tull antagligen. Köper du fler blir dem billigare p.g.a. fraktpriset sjunker per st. Men sen har du tull etc. (troligtvis inte på bara 2 vobbler)
Kan säljaren skicka dem som gåva, varuprov eller redusera det "officiella" priset lite så blir det antagligen fritt importerat.........?
Men det finns andra säljare som säljer till rimligare priser. Men om dem kan skaffa just den modellen/färgen du önskar måste du i så fall fråga om.
Du får tipsa oss om du finner nått intressant pris etc....---------------------------------------------------------------------------------------
Team Pikings
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Tekky Visa inlägghar letat efter en viss yo-zuri men inte hittat nånstans, så nån som har några tipps vart den finns?
Såg ut att vara fin till vättern den där. Ser även ut att vara riggad för att fiskas där...
Har haft bra resultat med Strike pro EKG och den är ju inte helt olik....
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
|
5 svar
646 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av RK99