funderar på ett varv till vänern på måndag, nån som har några heta ställen att komma med? funkar det runt baggerud nu eller ska jag åka någon annanstans?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
östsidan vänern
Collapse
X
-
Du kan lika gärna lägga i båten på spiken och gå norrut...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ladrox Visa inläggLägg i båten vid Laxhall på Torsö och fiska runt Brommö NV och Djurö där har de varit hyffsat fiske.
MVH NIMO
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ladrox Visa inläggLägg i båten vid Laxhall på Torsö och fiska runt Brommö NV och Djurö där har de varit hyffsat fiske.
står de skyltat o sådär mot laxhall och väl där mot rampen?---------------------------------------------------------------------------------------
Team Pikings
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Tekky Visa inläggoki blir nog o prova där då. du har inga mer precisa områden?=) har ingen koll på vänern alls.. vill du inte skylta med dom public så får du gärna pm:a... vill du inte skylta me de alls är de också okej=P
står de skyltat o sådär mot laxhall och väl där mot rampen?
MVH NIMO
Kommentera
-
Jimmy håll koll på vattnen runt "ammunitionstippen" norr om öarna utanför Mariestad alltid omtalad men jag måste erkänna att jag har liten erfarenhet själv där, kom också ihåg att båten du sitter i inte är en Beason på 6,5m mvh och lycka tillI hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Tekky Visa inläggfunderar på ett varv till vänern på måndag, nån som har några heta ställen att komma med? funkar det runt baggerud nu eller ska jag åka någon annanstans?
MVH Nimo
Kommentera
-
Ursprungligen postat av nimo Visa inläggblev nått fiske norr om brommö ?
MVH Nimo
nu har de börjar blåsa så pass att man inte kan stå upp i båten utan att riskera att ramla i eller slå ihjäl sig, försökte passera över området me fisk på väg in mot land. missade me ett gäng me hundra meter.
var på de västligaste grundområdet NV brommö. blev inget mer än de. fick fiska resten av dagen i skydd av brommö, såg mycke fisk på dumburken men ingen på durken.---------------------------------------------------------------------------------------
Team Pikings
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
|
5 svar
636 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av RK99