Trolling på TV4+ - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trolling på TV4+

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Trolling på TV4+

Torsdag kväll den 7 februari kl 20.00 kan ni som har TV4+ bänka er för att se William fånga laxar på Vänern från Kristian Keskitalos båt.
    /Magic

Skall bli nice, bra att du påminde en om det.. diggar keskitalo, men william vetef*n
    I come from a small drinking island, with a fishingproblem.

Kommentera

Jepp det ska jag kolla på, mest för Kristian och hans fina båt och fiskesättet som jag gillar, men Wiliam tycker jag passar bäst i en skogså med flugspö imho

Kommentera

Jag har lite svårt för Kristian sen han gormade och levde om i Hälleflundrafilmen. Tror jag skulle bli tokig om jag hade betalt en guide som betedde sig på det viset.
        (Sen verkar han ju iofs himla duktig på fiska
        När drar vi?

Kommentera

Tycker nog William är dålig på lite av varje Men han ger sig knappast ut för att vara bäst på allt heller. Han är en bra mysig programledare - det är väl också allt.
          Ödmjuk.

Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ursprungligen postat av Rospigg Visa inlägg
            Jepp det ska jag kolla på, mest för Kristian och hans fina båt och fiskesättet som jag gillar, men Wiliam tycker jag passar bäst i en skogså med flugspö imho
            Instämmer
            http://www.teamfattnatt.se

Kommentera

Själv diggar jag William. Han är ödmjuk och lyssnar på vad folk säger och det viktigaste, en skön röst som får en att njuta av programmet.

Kommentera

tänk om man hade haft tv4+

Kommentera

ja de är inge fel på william, hur mysig och sympatisk som helst. Problemet är väl snarare att budgeten verkar ligga runt 3 lax eller något.. Inte lätt att bjuda på fina fiskar då inte.

Kommentera

Generellt tycker jag att man ska träffa en person IRL innan man uttalar sig alltför kategoriskt om denne.

Ursprungligen postat av brax slayer Visa inlägg
                    ja de är inge fel på william, hur mysig och sympatisk som helst. Problemet är väl snarare att budgeten verkar ligga runt 3 lax eller något.. Inte lätt att bjuda på fina fiskar då inte.
                    Enligt ryktet blir det betydligt fler än 3 lax i kvällens program...
                    /Magic

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
                    5 svar
                    665 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg RK99
                    av RK99

Arbetar...
                    X