Östersjön -08 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Östersjön -08

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Musky Visa inlägg
    Tack ska du ha Magnus men imorgon blir det förhoppningsvis bättre resultat då det är dags för semester igen

Kolla in http://www.wildwaterjohan.blogspot.com/
    Så det är dags för Simris nu igen?!

Håller väderprognosen i sig så ses vi i Simris i morgon, har ditt nr så jag hör av mig om jag kommer ut.

Kommentera

Ursprungligen postat av Pikeless Visa inlägg
      Så det är dags för Simris nu igen?!

Håller väderprognosen i sig så ses vi i Simris i morgon, har ditt nr så jag hör av mig om jag kommer ut.
      Prognosen ser riktigt grym ut nu med 180 graders vindvändning under dagen och noll gammal sjö . Kommer bli riktigt gott och stilla där nere. Hör av dig Magnus.
      [FONT="Arial Black"]Team Beast Bloggen[/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av Musky Visa inlägg
        Tack ska du ha Magnus men imorgon blir det förhoppningsvis bättre resultat då det är dags för semester igen

Kolla in http://www.wildwaterjohan.blogspot.com/
        Ja prognosen ser fin ut, själv måste jag arbeta. Såg på bloggen att "snowman" tagit 80 st. sedan årsskiftet! Hör gärna av dig och berätta.

Mvh
        Magnus

Kommentera

Grattis till de som kom ut i dag, och till dem som har radar!

Själv så kom jag inte ut, fiskar inte ensam utan radar när det är mindre än hundra meters sikt.

Nya tag när vädret är bättre.

Kommentera

Grattis till de som kom ut i dag, och till dem som har radar!

Själv så kom jag inte ut, fiskar inte ensam utan radar när det är mindre än hundra meters sikt.

Nya tag när vädret är bättre.
            Vi kom ut utan radar och fiskade tillräckligt långt norrut för att slippa tjockan och ha strålande sol istället . Dimmigt på vägen hem visserligen men inte så att det var riskfyllt. Ganska nöjda att vi valde att gå på vraken istället för trolling dock.

Mer info: www.team-beast.blogspot.com
            Senast ändrad av Musky; 2008-02-21, 17:22.
            [FONT="Arial Black"]Team Beast Bloggen[/FONT]

Kommentera

Blev öringtrolling i Blekinge i dag, 6 fiskar kom i båten och ännu fler tappade.
              Härlig dag på havet, saknade dock lite vind och lite dålig storlek på fisken.

Nästa tur så blir det laxafiske igen!

Kommentera

Blev öringtrolling i Blekinge i dag, 6 fiskar kom i båten och ännu fler tappade.

Mattias hur trollar du öring där söderut?
                Grunt vatten rund uddar och steniga stränder?
                Öppet vatten funkar inget vidare här uppe, är det bättre hos er kul att veta! mvh
                I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Låter gott det Gäddlös!
                  http://teamjoj.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inlägg
                    Mattias hur trollar du öring där söderut?
                    Grunt vatten rund uddar och steniga stränder?
                    Öppet vatten funkar inget vidare här uppe, är det bättre hos er kul att veta! mvh
                    Kör mest över friliggande grynnor på djup mellan 3-12 meter. Fisket längs stränderna ger mer fisk längre fram på säsongen, dock av betydligt mindre storlek. Tekniken är rätt enkel, stora skedar i ytan i 2.5 knop!

Kommentera

Kör mest över friliggande grynnor på djup mellan 3-12 meter. Fisket längs stränderna ger mer fisk längre fram på säsongen, dock av betydligt mindre storlek. Tekniken är rätt enkel, stora skedar i ytan i 2.5 knop!

Hej Mattias märkligt brukar inte funka något vidare på öringen häruppe åtminstone på senare tid men ska tillägga att jag mest kastat på dem de senaste åren rätt många sådana, har inte fått en öring på laxtrollingen de senaste två vårsäsongerna, ni har det bättre söderut mvh
                      I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
                      5 svar
                      640 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RK99
                      av RK99

Arbetar...
                      X