Westins jätte spökar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Westins jätte spökar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Westins jätte spökar

Jag har haft vissa problem med mina Westins Jättar (23 cm) när jag kör trolling. Vad jag har hört så ska den gå ca 3-4 meter djupt, men jag skulle snarare säga att den går ner mot 5-6 meter. Har flera gånger varit med om att den går i botten på ca 7 meters djup. Hur fan kan det stämma?

Helt säker på att det var 7 meter djupt där, och helt säker på att den ens gick i botten? För 7 meter är djupt det.. hur körde du?

- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.

Kommentera

Jag åkte till platsen där betet satt fast och det visade 7.8 meter på lodet.. plan botten. Det kan ju dock ha varit en gren som den fastnade i, men då skulle den ändå ha gått djupare än 5 meter.

Kommentera

Jaha du, det lät väldigt konstigt! Ingen aning vad som kan vara knas om jag ska va ärlig..

- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.

Kommentera

Det kan inte va hål iren så att den är vattenfylld å sjunker?
          När drar vi?

Kommentera

Ifjol såldes flera på marknaden som tog in vatten. Reklamera och få en ny. Vet ej om de har styrt upp problemet tills i år, mangeboy vet nog sådant

Kommentera

Jag tänkte också att den kanske tog in vatten, men den flyter som ett flöte utan sänke.

Kommentera

Ursprungligen postat av kepe Visa inlägg
                Jag har haft vissa problem med mina Westins Jättar (23 cm) när jag kör trolling. Vad jag har hört så ska den gå ca 3-4 meter djupt, men jag skulle snarare säga att den går ner mot 5-6 meter. Har flera gånger varit med om att den går i botten på ca 7 meters djup. Hur fan kan det stämma?
                Det är väll inte konstigare än så att kör man med långt linutsläpp å tunn lina så går den nog neråt 5-7 m . Den går ju djupare när man trollar än när man kastar .

Kommentera

Aldrig att en korrekt går i botten på 7 meters djup !

Kommentera

Jag kör med 0.17 mm fireline och lång lina ute, men 7 meter är ändå för djupt. Jag ska köpa en ny och kolla om den är lika skum.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
                    5 svar
                    636 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg RK99
                    av RK99

Arbetar...
                    X