Pelagiskt gäddfiske i gryning under sommaren - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pelagiskt gäddfiske i gryning under sommaren

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inlägg
    KGs vanliga trevliga attityd - kyss mig i röven KG
    Vet inte om det var svar på min fråga? Har ni gryning mellan 14.00 och 22.00 där du bor? Lite off isåfall på nåt vis, men det förklarar kanske dina inlägg...

Kommentera

KGs vanliga trevliga attityd - kyss mig i röven KG
      Kollade lite på dina gamla inlägg för att hitta nåt vettigt. Hittade inget. Kul ändå att någon publicerat fler smileys än hela ord. Iofs är ju de små gubbarna enda behållningen av inläggen så jag tro du tänkt rätt...Fler smileys, färre ord är mitt tips i ditt fall...

Kommentera

Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg
        Kollade lite på dina gamla inlägg för att hitta nåt vettigt. Hittade inget. Kul ändå att någon publicerat fler smileys än hela ord. Iofs är ju de små gubbarna enda behållningen av inläggen så jag tro du tänkt rätt...Fler smileys, färre ord är mitt tips i ditt fall...

KG?..Nej, nej...
        Hälleflundrafiskare

Kommentera

Jo jo!
          Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Har varit ute med Kimbow och troolat pelagisk gädda i Sävelången. Tyvärr gav det inget trots ett pass på 6 timmar Det var mellan 14:00-20:00 Det känns som att denna sommar är lite svårflirtad vad beträffar fiske, både i hav och sjö.

Lycka till
            Skulle nog se den perioden som den absolute sämsta på dygnet, speciellt om man förlänger den lite åt förmiddagshållet.

På sommaren skall man sova/jobba på dagarna och fiska gryning, skymning och nätter.
            sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
              Skulle nog se den perioden som den absolute sämsta på dygnet, speciellt om man förlänger den lite åt förmiddagshållet.

På sommaren skall man sova/jobba på dagarna och fiska gryning, skymning och nätter.
              Guud vad du är dryg. Och dessutom har du förmodligen rätt. Fattar du inte att det sticker i ögonen på vissa? (Här tänkte jag lägga in en blinkande smiley, men de börjar tydligen ta slut i databasen.Någon har slösat.)

//Stefan
              Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.

´til things are brighter, I´m the man in black

Kommentera

Ursprungligen postat av Rudan Visa inlägg
                Guud vad du är dryg. Och dessutom har du förmodligen rätt. Fattar du inte att det sticker i ögonen på vissa? (Här tänkte jag lägga in en blinkande smiley, men de börjar tydligen ta slut i databasen.Någon har slösat.)

//Stefan
                Rudan 4 president!

Senast ändrad av Bergman; 2007-07-16, 09:26. Anledning: Fel-quotning
                sigpic

Kommentera

Tidigare körde jag många nattpass som övergick i gryning sommartid i diverse olika vatten, och jag vill påstå att gryningen var den absolut hetaste tiden på dygnet.

Nuförtiden kör jag nästan uteslutande mina nattpass i en och samma sjö, och där verkar solens ankomst vara startskottet för gäddor och i viss mån abborre att ta över efter den nattaktiva gösen. Har haft galet gäddfiske vid ett par tillfällen. Friliggande grynnor med djup i anslutning och stor ansamling av betesfisk är mitt tips i gryningen och branter och intressanta djupbottnar om du ska testa nattfisket.
                  Skräddarsydda företagsaktiviteter och konferenser - www.eventguiden.com

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
                  1 svar
                  286 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg hnkm
                  av hnkm

Arbetar...
                  X