Ursprungligen postat av Ambassadeur5000
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Pelagiskt gäddfiske i gryning under sommaren
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inläggKGs vanliga trevliga attityd - kyss mig i röven KG
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG? Visa inläggKollade lite på dina gamla inlägg för att hitta nåt vettigt. Hittade inget. Kul ändå att någon publicerat fler smileys än hela ord. Iofs är ju de små gubbarna enda behållningen av inläggen så jag tro du tänkt rätt...Fler smileys, färre ord är mitt tips i ditt fall...
KG?..Nej, nej...Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inläggHar varit ute med Kimbow och troolat pelagisk gädda i Sävelången. Tyvärr gav det inget trots ett pass på 6 timmar Det var mellan 14:00-20:00 Det känns som att denna sommar är lite svårflirtad vad beträffar fiske, både i hav och sjö.
Lycka till
På sommaren skall man sova/jobba på dagarna och fiska gryning, skymning och nätter.sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggSkulle nog se den perioden som den absolute sämsta på dygnet, speciellt om man förlänger den lite åt förmiddagshållet.
På sommaren skall man sova/jobba på dagarna och fiska gryning, skymning och nätter.
//StefanDu kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rudan Visa inläggGuud vad du är dryg. Och dessutom har du förmodligen rätt. Fattar du inte att det sticker i ögonen på vissa? (Här tänkte jag lägga in en blinkande smiley, men de börjar tydligen ta slut i databasen.Någon har slösat.)
//Stefan
_____________________________sigpic
Kommentera
-
Tidigare körde jag många nattpass som övergick i gryning sommartid i diverse olika vatten, och jag vill påstå att gryningen var den absolut hetaste tiden på dygnet.
Nuförtiden kör jag nästan uteslutande mina nattpass i en och samma sjö, och där verkar solens ankomst vara startskottet för gäddor och i viss mån abborre att ta över efter den nattaktiva gösen. Har haft galet gäddfiske vid ett par tillfällen. Friliggande grynnor med djup i anslutning och stor ansamling av betesfisk är mitt tips i gryningen och branter och intressanta djupbottnar om du ska testa nattfisket.Skräddarsydda företagsaktiviteter och konferenser - www.eventguiden.com
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
|
1 svar
286 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av hnkm