'Modda' paravan? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

'Modda' paravan?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• 'Modda' paravan?

Vill få min spöparavan att dra mer i sidled, den hamnar för mycket snett bakom båten.

Är annars nöjd med 'SG XL Paravan'

Har ni något tips? Tänker mig ett 'roder' bak på paravanen, alternativt en 'läpp' i framänden, som styr/drar utåt.

Inte upplev det problemet men räcker det inte att släppa mer Lina bara ? Alla paravaner går ju snett utåt/bakåt det blir ju brytpunkten mellan bete/spö

Kommentera

Ursprungligen postat av profilnamnet Visa inlägg
      Vill få min spöparavan att dra mer i sidled, den hamnar för mycket snett bakom båten.

Är annars nöjd med 'SG XL Paravan'

Har ni något tips? Tänker mig ett 'roder' bak på paravanen, alternativt en 'läpp' i framänden, som styr/drar utåt.
      Du får nog acceptera att paravanen drar snett bakåt och inte rakt ut. OFF SHORE paravaner har jag både sålt och själv använt i många år vid fiske i Vänern, Vättern och Östersjön ... Klicka på texten nedan ... ...https://www.offshoretackle.com/category/Planer-Boards-6 ....

Mvh Old Firehand Leif Engström

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg

Du får nog acceptera att paravanen drar snett bakåt och inte rakt ut. OFF SHORE paravaner har jag både sålt och själv använt i många år vid fiske i Vänern, Vättern och Östersjön ... Klicka på texten nedan ... ...https://www.offshoretackle.com/category/Planer-Boards-6 ....

Mvh Old Firehand Leif Engström
        Jag har förstås ett par, borde ha nämnt att den högra går bättre än den vänstra.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
        1 svar
        287 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg hnkm
        av hnkm

Arbetar...
        X