Vid köp av fiske kort så går det att få ut det via friskvårds bidraget...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiske kort
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av chipsninja Visa inläggVid köp av fiske kort så går det att få ut det via friskvårds bidraget...
-
Ursprungligen postat av nephilim Visa inlägg
Förutsatt att arbetsgivaren godkänner det, ja.
funkat bra i ett par år för mig och alltid hjälper det några ideella pensionärer att bygga spångar osv när man löser fler kort än man hade gjort annars
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sundström76 Visa inlägg
Det är med på skatteverkets lista över godkända aktiviteter så det ska inte vara nåt bekymmer , funkar massage så ska inte fiskekort vara nåt bekymmer .
funkat bra i ett par år för mig och alltid hjälper det några ideella pensionärer att bygga spångar osv när man löser fler kort än man hade gjort annars
Kommentera
-
Jag kollade alldelse nyss vad som är tillåtet för mig, vart alldeles kall då jag inte hittade fiske i listan....
Som tur var letade jag lite mer och hittade sportfiske
Sen det blev möjligt att använda friskvårddbidrag till att köpa fiskekort så har det inte varit några problem för mig. Se bara till att fiskeföreningen skrivet ut adekvata kvitton där org. nummer , skattesats m.m står med.
Företaget jag jobbar åt använder Benify , ett företag som sköter räkenskaper m.m där står alla aktiviteter uppräknade. Vilken lång lista det var!!!
Köp fiskekort, stöd lokala fiskevårdsföreningar o skitfiske på er!!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
|
5 svar
632 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av RK99