gäddtrolling hjälp - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gäddtrolling hjälp

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Krokodiljägaren Visa inlägg
    den la runt 18 grader då. la på 19.6 i natt i min hemma sjö i södra skåne
    de stämmer de,ligger runt 19-20 sträcket.

Kommentera

Jag skulle nog sluta och trolla om jag hade ditt facit Jens,och börja kasta istället vid någon grynna eller i någon fin vik och framför allt är det mycket roligare att känna hugget med direkt kontakt.
      Jig-fishing är roligast.

Kommentera

Ursprungligen postat av LazziLax Visa inlägg
        Jag skulle nog sluta och trolla om jag hade ditt facit Jens,och börja kasta istället vid någon grynna eller i någon fin vik och framför allt är det mycket roligare att känna hugget med direkt kontakt.
        Jag kastade hela tiden innan i 2 år ungefär, körde jerk och wobbler.hade en topp på 6 kg på kast, men de va betydligt svårare och hitta fisken. Sen började jag trolla istället och fick ett jätte bra resultat direkt med en topp på 8 kg. de är detta året som har varit riktigt surt, annars har de funkat bra för mig. Får se om de lossnar skall ut om några timmar.

Kommentera

var ute nu ikväll några timmar,körde kortare släpp efter paravanen. de small på direkt en gädda på 3 kg ungefär. fick en bonus fångst med, en gös på 2 kg. riktigt kul o ta lite gös med.de börjar släppa nu, landade fyra gäddor och en gös på nils master.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
          1 svar
          290 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg hnkm
          av hnkm

Arbetar...
          X