Precis därför jag köpte min 25a, har haft lite otur med mina svensk-tillverkade tvål-koppar och sedan dess inte varit intresserad av tvål-koppar överhuvud taget, 25an gör jobbet och är enligt min mening är den betydligt snyggare.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
1500 c
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inläggJag har satt i 5:3 i mina 25:or
Häls /T
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inläggPrecis därför jag köpte min 25a, har haft lite otur med mina svensk-tillverkade tvål-koppar och sedan dess inte varit intresserad av tvål-koppar överhuvud taget, 25an gör jobbet och är enligt min mening är den betydligt snyggare.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KeBa Visa inlägg...och IAR....och huvuddrev i mässing!!
men precis vatt o hämtat rullen.. vilken skönheto vilket super skick den är i
känner maj som en 5 åring igen:P
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tonyex Visa inläggDå kommer en följdfråga: Hur många cm lina tar du in per varv då?
Häls /TVad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Krokodiljägaren Visa inlägginte kollat får nog grejorna från pike1 i morgon öppnar då när ja har alla oljor..
men precis vatt o hämtat rullen.. vilken skönheto vilket super skick den är i
känner maj som en 5 åring igen:PVad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inläggDet är kul
Kommentera
-
Jag gick efter vad som skrevs och köpte 2 via nätet utan personliga referenser, var en modell som idag ligger på 1400-1500 på rea.
Jag köpte mina för 4-5 år sedan. Dom höll inte riktigt en fisketur styck, sen var det service, och när jag fick tillbaka dom var det samma sak igen.osv. löste problemet genom att placera tvål-kopparna i soppåsen och slänga över 3000kr.
Visst måste tvål-kopparna va mycket bättre idag annars hade dom nog inte funnits kvar.
Jag blev glad när jag hittade 25an, den är i en storlek som kan ta tvål-kopparnas plats också jag slipper ha rullar som hänger under spö´t när jag fiskar. Har den till beten under 30 gr där tycker jag den passar perfekt , vid dom vikterna är jag inte heller så beroende av en hög utväxling.
Har en rulle från ris-landet i Öster, den är stor rund väldigt mjuk att fiska med, enda nackdelen att den är förbannat tråkig, grabben ska få lära sig fiska Multi med den! Har legat packad i 2 år nu, tror inte den har använts mer en 20ggr
Alla rullar har nog sina fördelar, det är bara så att jag trivs bäst med runda Amb.
Kommentera
-
F-n vad omständigt det blivit att lägga upp bilderVad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2024-11-09, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 753 visningar
0 gillar