Det är väll lacken å arbetstiden som är dyr . Det borde väll vara nån enklare lack för att hålla nere priset . Men dom blir nog fina ändå .
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Svartzonker McTail - plast
Collapse
X
-
Om Claes inte sålt bra med beten innan så kommer det nog säljas som bara den nu..
Kommentera
-
[FONT=Impact]Blogg[/FONT]
[FONT=Impact]Filmer[/FONT]
[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]
Kommentera
-
Hallå igen. De jag har sett i plast ser ut som Claes original. Om det är airbrushade eller inte vet jag inte, de ser iaf ut precis som originalfärgerna som Claes har gjort. Det är en sanslös nyansrikedom, iridicerande färger finns, sådana som skiftar mellan grönt och rött finns med. Det finns t.o.m en finmört som har guldglitter i plasten! Den ser grym ut!
Tror inte att de kommer att efterlackas med epoxy, utan med någon annan, tunnare lack. Av det jag sett ser det hållbart och bra ut.
Vad jag förstår kommer Claes fortfarande göra beten i trä, detta är ett komplement till de hantverksmässiga produkterna.Allt är mört som glimmar!
Kommentera
-
Snyggt jobbat!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Lucius Visa inlägg...
Vad jag förstår kommer Claes fortfarande göra beten i trä, detta är ett komplement till de hantverksmässiga produkterna.
Kommentera
-
Hoppsan! De finns tydligen redan på film. Första betet är suspending-varianten, andra är slow sink. Mycket nöje! http://www.youtube.com/watch?v=73VmGNlAgoAAllt är mört som glimmar!
Kommentera
-
Ser grymt ut! Får nog skaffa sig en handfull eller två. När och var kommer dessa börja säljas?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av spiggo Visa inläggHar sett alla färgprover, och dom ser ut att vara i absolut toppklass!!!
Vääääldigt likt orginalet, eller rättare sagt, precis som orginalet fast i plast.
Anledningen till att det är i plast C4arlsson är att den kommer bli billigare är trävarianten. Den här kommer hamna under 200:-, vilket kan jämföras med de andra plastbeten som finns på marknaden idag, vilket gör att gemene man också kan köpa den välkända McTail. Sen att det är Claes själv (Svartzonker) som står helt bakom det är ju skitkul, istället för att nå'n grossist skulle gjort en kopia och ta åt sig äran. Helt övertygad om att det kommer sälja som smör. Han har gjort sig ett tungt och respekterat namn vår kära Svartzonker. Mer sympatisk och go' människa får man leta efter. . . . GO TIGER!!!!!!
Mvh Niklassigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Markusth Visa inläggSer grymt ut! Får nog skaffa sig en handfull eller två. När och var kommer dessa börja säljas?
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2024-11-09, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 736 visningar
0 gillar