Tjenare. Nu närmas det jul och jag hoppas jag får ett jerkbait sett av mina föreldrar eller en jerk rulle.
Jag har alltid fiskat efter gädda med haspel och är nu ute efter att börja med jerkbait för att jag upptäcker att det är där det stora gäddorna hugger
__________________________________________________ ___________________
Vad jag nu har tänkt föreslå för min far är:
Jerkset START
Start setet innehåller carbostarXT 50-120gr med en jaxon manta vänstervevad rulle..flätlina ingår..
Eller så en rulle, så köper jag spö senare då det närmar sommar.
Ambassadeur Pro Max
Ambasaaduer silver max
Corcast Pro
Vad ska jag säga att han får titta närmare på? Eller ska jag köra på alla 4 så får han välja något om alla 4 ser bra ut för en riktigt nybörjare på jerkbait.
Hoppas jag la tråden på rätt ställe, min första gång på fiskesnack.com, tror jag la den andra på helt fel ställe!
Jag har alltid fiskat efter gädda med haspel och är nu ute efter att börja med jerkbait för att jag upptäcker att det är där det stora gäddorna hugger
Vad jag nu har tänkt föreslå för min far är:
Jerkset START
Start setet innehåller carbostarXT 50-120gr med en jaxon manta vänstervevad rulle..flätlina ingår..
Eller så en rulle, så köper jag spö senare då det närmar sommar.
Ambassadeur Pro Max
Ambasaaduer silver max
Corcast Pro
Vad ska jag säga att han får titta närmare på? Eller ska jag köra på alla 4 så får han välja något om alla 4 ser bra ut för en riktigt nybörjare på jerkbait.
Hoppas jag la tråden på rätt ställe, min första gång på fiskesnack.com, tror jag la den andra på helt fel ställe!
Kommentera