Kladdig tail på zam z tail. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kladdig tail på zam z tail.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av JONNIE ROCKER Visa inlägg
    köpte 2pkt ( 6st ) gick inte använda någon. bara kasta skiten. våga vägra Zalt tail.
    Håller med dig! Det saknas ju inte alternativ, som dessutom är väldigt mycket bättre. Det jag blir mest irriterad över är Zalts förhållningssätt till sina kunder. Antar att de har en bekväm skara lojala kunder så vad gör väl det om man blåser en och annan ny kund.

Kommentera

Be och få öppna paketet i butiken och känn om det är den mjuka kladdiga eller den nyare hårdare, jag har några hårdare som inte kladdar men de smälter fortfarande. Eller föreslå att butiken skickar med en vanlig lös tail eftersom orginalet suger...
      Senast ändrad av pripps blå; 2010-12-06, 14:47. Anledning: stavvninksbesvärr
      pripps blå -en klass för sej

Kommentera

Jag funderar på att köpa zam tail eftersom det e ett av få tailbeten som är tillräckligt lätt för att kasta med min utrustning. Men nu blev jag lite avskräckt... Går det att köra med andra tailar än de som kommer med? Och är det lätt att fixa om man nu skulle vilja det?

Kommentera

orginalen är skit, bättre och köpa curly magnum 20 cm jiggar och sätta dit iställe

Kommentera

Ursprungligen postat av Drauget Visa inlägg
            orginalen är skit, bättre och köpa curly magnum 20 cm jiggar och sätta dit iställe
            Är det bara jag som tycker att det är helt sjukt att man ska behöva göra det? Det stör mig som fan när man försöker pracka på folk skit. Att sedan, som i mitt fall envist hävda att det INTE är något fel på dem är väl ändå att idiotförklara sina kunder?

Kommentera

du har helt rätt, tycker även att zalt gör dom bättre betena på marknaden, så man får svälja sin stolthet och handla iaf. stämmer de att zalt ägaren är lite glad i spriten? har jag hört iaf =)

Kommentera

Jag har hört att man kan lägga tailarna ett dygn i vatten då skulle dom tydligen inte vara klibbiga längre. Men jag har inte testat själv pågrund av att jag gör mina egna tailar.

Kommentera

Hej!

Jag fick tips om att smörja in dom med olivolja. Det blev lite bättre!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                  6 svar
                  1 736 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Benjamin S  
                  Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04