åsikt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

åsikt

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• åsikt

Är helt ny här, men skulle vilja ha åsikter angånde utrustning.Har köpt ett Ron Thompson flexide spö som är 8´6 12-35 g, kommer att änvända en MITCHELL AVOCET II GOLD AV-G2000 rulle med fireline 0.15. Har kollat lite angånde spöet verkar som det inte är nått att ha. Kan väl säga att jag fiskar regnbåge på kastmete, har kastat lite med drag.Ni kan väl skriva nått om min andra set som är Daiwa Strikeforce SF802HM och rulle Daiwa Tornado 2550-3i lina 0.12 fireline är tacksam om ni skriver om båda seten men allra först om det första

Mvh masse

Men finns det ingen som äger eller har testat nått av dessa saker skulle bli glad om det va nån som hade något att skriva, mest intresserad av ron thomas spöet och rullen MITCHELL AVOCET II GOLD AV-G2000 .
    Mvh masse

Kommentera

Kanske inte mycket att hänga i granen (vad gäller konkreta svar på dina frågor) men jag tycker Mitchell är klart underskattat. Riktigt bra rullar till riktigt bra priser...

Kör hårt med den utrustning du har. Du tänker väl inte köpa nytt för att någon på FS tycker att ditt spö är skit?

Testa grejerna och bilda dig en egen uppfattning.
      sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
        Kanske inte mycket att hänga i granen (vad gäller konkreta svar på dina frågor) men jag tycker Mitchell är klart underskattat. Riktigt bra rullar till riktigt bra priser...

Kör hårt med den utrustning du har. Du tänker väl inte köpa nytt för att någon på FS tycker att ditt spö är skit?

Testa grejerna och bilda dig en egen uppfattning.
        Helt rätt Arthur. Angående spöt så använd det och bilda dej en egen uppfattning Masse, trivs du inte med det så är det inte bra, trivs du med det så är det bra. Skit i vad den populistiska åsikten är och kör med vad du tycker passar dej.
        Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

om det funkar o kasta ut och veva in så ska du köra på det tycker jag.
          [FONT="Book Antiqua"]Det är tur man har en hobby [/FONT]

[FONT="Lucida Sans Unicode"]Esox Lucius[/FONT]

Kommentera

jag har använt en sån rulle som du har, den har funkat bra, lite störande att bromsen inte låter något. annars har den funkat bra, inte några problem vad jag kan minnas.

Kommentera

Okej då ska jag skita i om det är bra grejer eller ej, det är bara att kasta ut och veva in fisken då

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
              6 svar
              1 717 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Benjamin S  
              Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04