Tjena morsningkorsning alla experter. Jag har ett litet eminent problem. Jag vill införskaffa mig en lite exklusivare typ av jerkbait. Jag har surfat runt en del och det känns som att ett hemgjort och hemlackat är lite eller mycket bättre kvalitetsmässigt. Tänker då främst på lackning som sitter som berget och att draget ser nytt ut även efter kantstötning och diverse fiskpåhälsning. Jag är av uppfattningen att om ett drag ska få vattentid så ska jag helst älska skiten!
Med detta i åtanke så stiger priserna upp emot 350 bananer och då vill jag försöka att inte köpa ngt som hamnar längst ner i lådan. Jag vill köpa rätt!!!
Är det Kjelle Lundbergs Stalker, Norpan eller möjligen MB79 eller någon helt annan. Kom gärna med förslag och synpunkter
Med detta i åtanke så stiger priserna upp emot 350 bananer och då vill jag försöka att inte köpa ngt som hamnar längst ner i lådan. Jag vill köpa rätt!!!
Är det Kjelle Lundbergs Stalker, Norpan eller möjligen MB79 eller någon helt annan. Kom gärna med förslag och synpunkter
Kommentera