Hallo.
Har bara lite frogor till er folk der ute om nogra jerkbaits.
Borjade med jerkbait for nogra monader sedan och moste seja att javlar va roligt och effektivt det ar.
Kopte ett set o borjade fiska allt har gott suverant.
Har for tillfallet 3 buster jerk 2 salmo men grejen ar den att jag e sugen po att go po lite "vassare" drag nu so vore Sa ! tacksam om ja fick ett ord av er der ute om vad ja skall kopa o varfor. Har kollar runt lite po czcab.com , attitudebaits.com, lundgrensfiske.com , sportfiskebutiken mm. Och hittat ett par godbitar skriver nu ett par drag som ja tankt po so a skulle va so gott o hora om ja missat nott drog som moste finnas i min tackle box.
*Manta
*The Pig
*Phantom
*Hellhound / hellhound swedish collection
*Norpan
*Smuttly har ett par goa vilka funkar best?
*Cobb's har ockso ett par gobitar
Ace sweet shad, hell tail , the joystick.
till legg gerna farg om det e mojligt po vilka drag som ni rekomenderar !
TACK !
FORZA C&R !
Har bara lite frogor till er folk der ute om nogra jerkbaits.
Borjade med jerkbait for nogra monader sedan och moste seja att javlar va roligt och effektivt det ar.
Kopte ett set o borjade fiska allt har gott suverant.
Har for tillfallet 3 buster jerk 2 salmo men grejen ar den att jag e sugen po att go po lite "vassare" drag nu so vore Sa ! tacksam om ja fick ett ord av er der ute om vad ja skall kopa o varfor. Har kollar runt lite po czcab.com , attitudebaits.com, lundgrensfiske.com , sportfiskebutiken mm. Och hittat ett par godbitar skriver nu ett par drag som ja tankt po so a skulle va so gott o hora om ja missat nott drog som moste finnas i min tackle box.
*Manta
*The Pig
*Phantom
*Hellhound / hellhound swedish collection
*Norpan
*Smuttly har ett par goa vilka funkar best?
*Cobb's har ockso ett par gobitar
Ace sweet shad, hell tail , the joystick.
till legg gerna farg om det e mojligt po vilka drag som ni rekomenderar !
TACK !
FORZA C&R !
Kommentera