Utan tvekan Vibrax. Alla färger funkar bra. Storlek 2 och 3 men mest 2orna. Bäst är Orange kropp och Svart sked !
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bästa spinnaren
Collapse
X
-
Myran äger - Wipp och Mira för min del.
Kolla in:
De har hela Myrans sortiment av spinnare och askar. Ringde och de har allt på lager, även om de fått ut allt på sidan än. Snabb leverans och billig frakt.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wipp Visa inläggMyran äger - Wipp och Mira för min del.
Kolla in:
De har hela Myrans sortiment av spinnare och askar. Ringde och de har allt på lager, även om de fått ut allt på sidan än. Snabb leverans och billig frakt.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av raketjohan Visa inläggVilken är den bästa spinnaren tycker du?? jag tycker Orange reflex o kpparsked är bäst!
Bästa Spinnaren? Det beror på vilka egenskaper du vill att spinnaren ska ha. En ABU Mörrumsspinnare, i motsats till de flesta andra spinnare, spinner från samma ögonblick den träffar vattenytan och hela vägen när den sjunker ner mot botten. Tyngden i blyhuvudet gör att spinnaren dras neråt och spinner när den sjunker.
Mepps Aglia Long och Aglia Comet börjar spinna vid oerhört långsam inspinning och fortsätter att spinna tills du får "skräp" på spinnaren eller tills du lyfter upp den ovanför vattenytan.
ABU Droppen, ABU Reflex, ABU Sonic, Booyah Spinnerbaits, Myranspinnaren, Tunaspinnaren, Lottospinnaren, Vibraxspinnaren och många andra fångstsäkra spinnare och spinnerbaits måste du rycka igång för att få dem att börja spinna och flera av dem måste spinnas in ganska snabbt i jämförelse med Mepps Aglia för att inte sluta att spinna.
Vilken spinnare som sedan är bäst beror ju på vad du ska använda den till, vilka storlekar och färger som du fiskar bäst med och vilka fiskarter du helst väljer att fånga.
Nobody & Nothing is for ever!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
Ps. Jag såg att jag svarat i den här tråden tidigare. Det gamla inlägget gäller plus de rader jag adderat. Ds.Senast ändrad av Old Firehand; 2010-04-28, 12:01.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wipp Visa inläggMyran äger - Wipp och Mira för min del.
Kolla in:
Lite lustigt att alla poster du gör har samma tips..
http://www.beten.nu har fullsortiment utav Myran, och vad jag kan se så är det till ett bättre pris!
Ser på framsidan att där är en annonsplats ledig, sponsra ett bra forum istället för att använda det till gratisreklam.
Hoppas inte att någon tar allt för illa upp utav min lilla post, kanske ligger där redan reklam på sidan, eller så är det verkligen en butik som du verkligen gillar.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2024-11-09, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 711 visningar
0 gillar