Ursprungligen postat av bwr
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Köpte jerkutrustning idag, Köpt skit?
Collapse
X
-
Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
-
Hur kan du vara så korkad att du köper grejerna och SEN frågar om du betalat för mycket och om det är bra grejer? Jag förstår verkligen inte...
Men nej, jag tror inte du blivit lurad på något sätt.Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kiwi Visa inläggHur kan du vara så korkad att du köper grejerna och SEN frågar om du betalat för mycket och om det är bra grejer? Jag förstår verkligen inte...
Men nej, jag tror inte du blivit lurad på något sätt.
Kan det inte vara så att man kanske är lite ny på något, och slår till efter att man snackat med en säljare, sen kommer man på sig själv med att man inte kollat sina alternativ innan?
Eller något sånt..Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
-
E du nöjd med din strike wire lina? En polare spolade på den, enligt honom var det den sämsta linan han hade haft...Jag tycker dock den verkar riktigt stabil.
Att du landade 0 gäddor idag. Ha tålamod. Tänkte lägga ner jerkfisket för jag aldrig fick, sen en dag smacka det bara på... sen dess har det rullat
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kimbow Visa inläggDet var väl inte så snällt sagt?
Kan det inte vara så att man kanske är lite ny på något, och slår till efter att man snackat med en säljare, sen kommer man på sig själv med att man inte kollat sina alternativ innan?
Eller något sånt..
Men, det är allt lite korkat att handla först och tänka sen. Det är ju en urgammal sanning.Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kiwi Visa inläggJo, det var kanske lite väl hårt... Ibland kan jag inte hålla mig. Sorry!
Men, det är allt lite korkat att handla först och tänka sen. Det är ju en urgammal sanning.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
-
hela tiden för en annan
man står där i affären och plånboken blir tom och sen tänker man fan vad har jag köpt! Senaste grejjen var en GPS till båten har inte en aning om hur man ska få dit den men det löser sig nog Det är roligt med prylar! Och den som har flest när han dör vinnerYiiha ännu en fiskeblog http://bjornsfiske.blogspot.com/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av bj_orn Visa inlägghela tiden för en annan
man står där i affären och plånboken blir tom och sen tänker man fan vad har jag köpt! Senaste grejjen var en GPS till båten har inte en aning om hur man ska få dit den men det löser sig nog Det är roligt med prylar! Och den som har flest när han dör vinner
Eller den senaste beteshinken med luftpump, jävligt nödvändig?! men den ser ju så förbannat cool ut
Tur att tjejen lägger en förmögenhet på sin koppetikopp, då får jag vara ifredVinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
-
Nej nä lite koll har jag. och visste att rulle nva gjord för jerk samt att abu är ledande på markanaden när det gäller multi rullar. men det finns juh avnändade åsikter och inte bara specar. grejerna va itne använda och jag hade fortfarande chans på att byta ut dom om det skulle vara så. kollade runt i 3 butiker innan jag bestämde mej föär att köpa dom grejerna jag köpte av min lokala butik istället.
Tack kimbow för tippset. ska kolla om den finnsi lokala handeln. men tror det bara fanns buster jerk,westin,the pig, salmo slider och nån fler. manta kanske nån hette.
Angående strike wire så är det lite tidigt att uttala mej efter en fiske tur.
Nu ska jag sova ruset av mej för jag är inte alls så pigg.
Skit fiske på erFavoriterna just nu från mitt förråd:
Okuma Inspira iX-40
Shimano Nexave 9' 5-20g
Dynamiten - Öringen
Mvh Robert
Kommentera
-
Ursprungligen postat av bwr Visa inläggNej nä lite koll har jag. och visste att rulle nva gjord för jerk samt att abu är ledande på markanaden när det gäller multi rullar. men det finns juh avnändade åsikter och inte bara specar. grejerna va itne använda och jag hade fortfarande chans på att byta ut dom om det skulle vara så. kollade runt i 3 butiker innan jag bestämde mej föär att köpa dom grejerna jag köpte av min lokala butik istället.
Tack kimbow för tippset. ska kolla om den finnsi lokala handeln. men tror det bara fanns buster jerk,westin,the pig, salmo slider och nån fler. manta kanske nån hette.
Angående strike wire så är det lite tidigt att uttala mej efter en fiske tur.
Nu ska jag sova ruset av mej för jag är inte alls så pigg.
Skit fiske på erVinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2024-11-09, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 728 visningar
0 gillar