Tjennare, har jerkfiskat nu i snart 2 år. Men har bara fiskat med Buster Jerk, Slider och hemmagjorda. Var senast ute igår. En seg dag. Var i Hornborgasjöns inlopp. Där är det 3-5m djupt. Jag fiskade mest med Buster Jerk, men min polare som fiskade med Zalt 38g flyt, fick gädda efter gädda och jag fick 1. Var dock många som visade intresserade (har en Zalt med men den väger enbart 38g och det är för lite för att det ska gå o kasta mer än 5 meter) Den största igår var 2.5kg, inte stort. Men glad ändå att de visar liv Då kände jag att jag saknar vissa drag i min låda, som Pig, en stor Slider och en stor Zalt. Jag anser att destå större bete destå större gädda. Vart är bästa priset på dessa 3 med frakt o hela köret? Det ska vara en internet butik. Det var altså min fråga tänkte att här är rätt plats att fråga på
Hemsidor jag kollat på:
Willyssportfiske.se (har inte Slider)
Fishit.se (har inte Pig)
Ge förslag, står helt still i huvudet hehe. Tack för mig och tack på förhand för era svar!
Hade gött!
Hemsidor jag kollat på:
Willyssportfiske.se (har inte Slider)
Fishit.se (har inte Pig)
Ge förslag, står helt still i huvudet hehe. Tack för mig och tack på förhand för era svar!
Hade gött!
Kommentera