Jag har fiskat med Lotto spinnare under många år men gud så dyra dom är nu. 150kr och 200kr för en pro version.
Dom kan dom behålla!
På senare tid så fiskas det med en kopia som heter Jackpot från Kinetic.
Den finns i 9 och 12 grams vikt och flera olika mönster.
Den är riktigt bra måste jag säga, spinner som en katt och kastar bra och fisken är otroligt huggvillig på den. Skulle utan tvekan säga att den är lika bra eller till och med bättre än en original Lotto.
Jackpot kostar 40kr per styck också så man får upp till fem stycken till priset av en enda Lotto.
Kroken på Jackpot är större än Lottons och håller fisken bättre.
Jag ger den 5/5 poäng!
Jag har provat andra märken med.
Fladen har något som liknar Lotto som är ännu billigare, den heter Loket.
Den är stor för sin vikt och fångar mer vind så kastet blir lite sämre och så spinner den dåligt, jag fiskar aldrig med Loket längre men har för mig att den nästan flyter också.
Jag ger den 1/5 poäng.
Vilka Lottokopior brukar ni använda?
Det finns en kopia som heter Bingo som jag aldrig har testat, den ser lovande ut. Någon som fiskar med den?
Jackpot
Loket
Bingo
Dom kan dom behålla!
På senare tid så fiskas det med en kopia som heter Jackpot från Kinetic.
Den finns i 9 och 12 grams vikt och flera olika mönster.
Den är riktigt bra måste jag säga, spinner som en katt och kastar bra och fisken är otroligt huggvillig på den. Skulle utan tvekan säga att den är lika bra eller till och med bättre än en original Lotto.
Jackpot kostar 40kr per styck också så man får upp till fem stycken till priset av en enda Lotto.
Kroken på Jackpot är större än Lottons och håller fisken bättre.
Jag ger den 5/5 poäng!
Jag har provat andra märken med.
Fladen har något som liknar Lotto som är ännu billigare, den heter Loket.
Den är stor för sin vikt och fångar mer vind så kastet blir lite sämre och så spinner den dåligt, jag fiskar aldrig med Loket längre men har för mig att den nästan flyter också.
Jag ger den 1/5 poäng.
Vilka Lottokopior brukar ni använda?
Det finns en kopia som heter Bingo som jag aldrig har testat, den ser lovande ut. Någon som fiskar med den?
Jackpot
Loket
Bingo
Kommentera