Så genialt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Så genialt

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Så genialt

Nu kanske många här har sett detta redan men för mig var det nytt. Det är en krok hatt elr vad man ska kalla det och jag hitta det super billigt på ali express. Oväntat nog är det exakt samma som jag hitta på amazon.

Tänkte dela med mig denna geniala lösning för vem av oss har inte suttit med spinner krokar ihop trasslade haha.

Ursprungligen postat av Fiskare Bob Visa inlägg
    Nu kanske många här har sett detta redan men för mig var det nytt. Det är en krok hatt elr vad man ska kalla det och jag hitta det super billigt på ali express. Oväntat nog är det exakt samma som jag hitta på amazon.

Tänkte dela med mig denna geniala lösning för vem av oss har inte suttit med spinner krokar ihop trasslade haha.
    Savage gear säljer i 10-pack för drygt 60 spänn, finns i fyra olika storlekar.
    Annars finns det till och med på Biltema. 40 st för 40 kronor, men då är det fyra olika storlekar med 10 av varje.
    Så om man inte ska ha enormt många så slipper man krångla med beställningar från kina eller amazon.

Kommentera

Förvisso inget krångel och nu när det mesta är tillverkat på licens i kina ändå är det svårslagna priser man hittar på vissa saker om man kan tänka sig vänta 15 dagar.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
      6 svar
      1 711 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Benjamin S  
      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04