BFT Striker 7,6ft -100g? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BFT Striker 7,6ft -100g?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Kiwi Visa inlägg
    Nä, samma känsla är det inte, tyvär. Men det funkar ju och är man fattig så har man inte mycket till val.

Jag har spelat i knappt ett år bara. Ska kanske börja plugga musik nu till hösten. Får se hur det blir.

Spelar du mycket nu när Silent Scyhte lades ner?

Skitsnack... En värdig mans hobby Hörde du att Kjelle skulle betala spöt som small?

nej det är ju sant, fattigheten göder folk i bitterhetens tecken..

aha.. hur skall du plugga då??.. på vilken nivå??

till och från, har haft ett ordentligt break med musiken kan man säga egentligen, men jag har varit kapellmästare i ett par shower och gjort lite smågrejer. Har fått tillbaka suget ordentligt nu och har ett riktigt trevligt projekt på gång, vi är i skrivande stund nu.. men det verkar bli riktigt bra.

du skulle se hur det är att jobba som städtant på sjukhuset... snacka om att de har förädlat skitsnackskonsten.. jag gjorde 2 år där... ingen lek...

jasså??... tycker wolfcreek borde betala genom att GE mig de beten jag beställt.. så slipper jag pröjsa

Kommentera

Ursprungligen postat av Everflow Visa inlägg
      nej det är ju sant, fattigheten göder folk i bitterhetens tecken..

aha.. hur skall du plugga då??.. på vilken nivå??

till och från, har haft ett ordentligt break med musiken kan man säga egentligen, men jag har varit kapellmästare i ett par shower och gjort lite smågrejer. Har fått tillbaka suget ordentligt nu och har ett riktigt trevligt projekt på gång, vi är i skrivande stund nu.. men det verkar bli riktigt bra.

du skulle se hur det är att jobba som städtant på sjukhuset... snacka om att de har förädlat skitsnackskonsten.. jag gjorde 2 år där... ingen lek...

jasså??... tycker wolfcreek borde betala genom att GE mig de beten jag beställt.. så slipper jag pröjsa
      Det blir gymnasial nivå(till en början iaf)

Skall byta linje och musikintresset har ökat extremt dom senaste åren så det känns helt naturligt. Inte för att jag räknar med jobb inom branschen men jag ska iaf ge det ett ärligt försök. Får se efter gymnasiet hur det blir då, kan ju plugga till något helt annat då. Kanske något praktiskt som var tanken först.

Kul med nytt projekt Jag håller också på med ett nytt band. Skitkul är det!
      Vad för genre?(ja, jag är en tråkig genregalning)
      Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

haha! spön som går av så där lätt ska man inte behöva betala pengar för...
        nejdå, ärligt talat - blir det nått tjaffs betalar jag rakt av! men försök inte smita undan din betalning...

Kommentera

Det blir gymnasial nivå(till en början iaf)

Skall byta linje och musikintresset har ökat extremt dom senaste åren så det känns helt naturligt. Inte för att jag räknar med jobb inom branschen men jag ska iaf ge det ett ärligt försök. Får se efter gymnasiet hur det blir då, kan ju plugga till något helt annat då. Kanske något praktiskt som var tanken först.

Kul med nytt projekt Jag håller också på med ett nytt band. Skitkul är det!
          Vad för genre?(ja, jag är en tråkig genregalning)
          där ser man. Men har de inte intagningsprov på estetlinjerna i sthlm??... du måste ju fixa det till att börja med.

aha, vad kör ni för något då??.

känner du till Pain of salvation??.. sveriges bästa band enligt mig... mycket åt deras håll blir det just nu. skall man kalla det något så får det väl bli progressiv metal.. dock rymmer deras musik bra mycket mer element än så.

Kommentera

Ursprungligen postat av Wolfcreek Visa inlägg
            haha! spön som går av så där lätt ska man inte behöva betala pengar för...
            nejdå, ärligt talat - blir det nått tjaffs betalar jag rakt av! men försök inte smita undan din betalning...
            haha... inga problem anders, det är ju som sagt livstids garanti på grejerna.. dansken får ett nytt.

Jag försöker inte slippa undan men borde det inte bli rabatt om man fångat större fisk än upphovsmannen till betena?.

Kommentera

haha... inga problem anders, det är ju som sagt livstids garanti på grejerna.. dansken får ett nytt.

Jag försöker inte slippa undan men borde det inte bli rabatt om man fångat större fisk än upphovsmannen till betena?.
              beror väl mer på hur bra du fiskar med dom... ett sånt där naturligt "bete i mungipan-kort" från dig och sen kan vi börja snacka rabatt!
              kul att ses på mässan föresten och få ett ansikte till nicket.. kör hårt och go TAMA!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Wolfcreek Visa inlägg
                beror väl mer på hur bra du fiskar med dom... ett sånt där naturligt "bete i mungipan-kort" från dig och sen kan vi börja snacka rabatt!
                kul att ses på mässan föresten och få ett ansikte till nicket.. kör hårt och go TAMA!!
                ahja, skall styra upp det.

detsamma får jag säga. vi ordnar det där med betena när det bröjar rulla in lite cash om det är ok?

Kommentera

där ser man. Men har de inte intagningsprov på estetlinjerna i sthlm??... du måste ju fixa det till att börja med.

aha, vad kör ni för något då??.

känner du till Pain of salvation??.. sveriges bästa band enligt mig... mycket åt deras håll blir det just nu. skall man kalla det något så får det väl bli progressiv metal.. dock rymmer deras musik bra mycket mer element än så.
                  Tror jag fixade intagningarna(iaf vissa) rätt bra.

Det ena blir lite metallica/motörheadaktig pryl och sen kanske jag ska spela i ett till band, som hittills inte vet vad dom ska spela...

Jorå, känner till dem. Inga favoriter direkt. Hojta till när ni kommit igång på alvar så får man lyssna

Kommentera

Rock n roll har bara en enda funktion. Underhållning. Något mer behöver det inte innehålla.

Kommentera

Tror jag fixade intagningarna(iaf vissa) rätt bra.

Det ena blir lite metallica/motörheadaktig pryl och sen kanske jag ska spela i ett till band, som hittills inte vet vad dom ska spela...

Jorå, känner till dem. Inga favoriter direkt. Hojta till när ni kommit igång på alvar så får man lyssna
                      trodde nog att det var för snäll musik för dig.

hoppas du kommer in då!.

jopp, skall säga till när det börjar hända grejer.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                      6 svar
                      1 716 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Benjamin S  
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04