BFT Striker 7,6ft -100g? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BFT Striker 7,6ft -100g?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• BFT Striker 7,6ft -100g?

Nån som har nån info? Positivt och/eller negativt?
    Har precis inhandlat ett sånt..

// Johan

Ursprungligen postat av _StoraLe_ Visa inlägg

// Johan
    Är det inte bättre att fråga sånt innan man köper? Nu spelar det väl ingen roll längre vad andra tycker, det är bara att bilda sig en egen uppfattning.

Kommentera

Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg
      Är det inte bättre att fråga sånt innan man köper? Nu spelar det väl ingen roll längre vad andra tycker, det är bara att bilda sig en egen uppfattning.

Fick de jävligt billigt så jag hade köpt de även om du skulle säga att de suger..

Kommentera

Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg

i shtlm verkar det dock handla mer om att ha "rätt" prylar, folk verkar mer intresserade av att SE rätt ut än att verkligen tänka igenom och känna in grejerna.

vara bara tvungen att flika in min teori när du skrev att det inte spelar någon roll vad andra tycker. Jag håller med dig till 100%, men som sagt så verkar långt ifrån alla tänka så.

Detta är ju dock inget som är specifikt för fiskebranschen.... har träffat X antal trummisar med bara DW trummor.. och tom speciella svindyra trumhandskar som har haft absolut noll koll på vad de håller på med bakom kitet.

Kommentera

Ursprungligen postat av Everflow Visa inlägg
          i shtlm verkar det dock handla mer om att ha "rätt" prylar, folk verkar mer intresserade av att SE rätt ut än att verkligen tänka igenom och känna in grejerna.

vara bara tvungen att flika in min teori när du skrev att det inte spelar någon roll vad andra tycker. Jag håller med dig till 100%, men som sagt så verkar långt ifrån alla tänka så.

Detta är ju dock inget som är specifikt för fiskebranschen.... har träffat X antal trummisar med bara DW trummor.. och tom speciella svindyra trumhandskar som har haft absolut noll koll på vad de håller på med bakom kitet.
          Men DW är ju annars schyssta grejer.

Kanske inte alls din poäng, men ändå
          Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kiwi Visa inlägg
            Men DW är ju annars schyssta grejer.

Kanske inte alls din poäng, men ändå

haha.. absolut, DW grejerna är äckelbra.

vet trummisen bakom kitet inte vad han håller på med så kommer det dock att låta hästballe om hans spel i vilket fall.

Men visst.. jag skall inte sticka under stolen med att jag använder de direkt billigaste grejerna själv... men jag vet också varför jag har dem.. (kommer aldrig någonsin att kunna tänka mig att spela på några andra pedaler än Iron cobra)

Kommentera

Ursprungligen postat av _StoraLe_ Visa inlägg

// Johan
              Ähh klipp till på ett trumsett istället . Måste nästan vara rekord i urspårning av tråd
              En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera

Ursprungligen postat av Everflow Visa inlägg

Självklart saknar vi Stockholmare fri vilja och följer bara med strömmen för att inte riskera att vara ute.

Tycker det är bra att få tips om produkter men köper inte gärna saker utan att själv kännt på dem. Du skriver att har man dålig koll på saker så bör man inte ha dyra grejer, vad kvalificerar en för att få köpa handgjorda beten och premiumspön? Jag har gäddpb på 9.3kg, får jag köpa?
                Pike Vobiscum

Kommentera

Ursprungligen postat av dillinja Visa inlägg
                  Självklart saknar vi Stockholmare fri vilja och följer bara med strömmen för att inte riskera att vara ute.

Tycker det är bra att få tips om produkter men köper inte gärna saker utan att själv kännt på dem. Du skriver att har man dålig koll på saker så bör man inte ha dyra grejer, vad kvalificerar en för att få köpa handgjorda beten och premiumspön? Jag har gäddpb på 9.3kg, får jag köpa?

kag kanske var lite otydlig, det var absolut inte det som jag menade, och naturligtvis så drar jag inte alla över en kam. Men ibland funderar man på om inte personen ifråga kanske skulle känna på saker och ting lite innan man smackar på med det absolut dyraste.
                  jag väljer att kalla det för sthlms syndrom eftersom det finns solkara skillnader i hur en butik tex säljer här i värmland gentemot sthlm.. folk spenderar mer i storstan.

gädd PB på 9,3 räcker till att köpa den billigare serien fig rig och möjligtvis en cobb i White pearl färg...

för att få tillgång till Diamondback och limited edition spöna måste du förutom en 12 kilos Pike ha limmat fast din rulle i jerkspöet av misstag.. fråga Trashmasta hur man gör.

jag kanske uttryckte mig klumpigt.. blev bara förbluffad över hur mycket folk handlade

Kommentera

Ursprungligen postat av Pike1 Visa inlägg
                    Ähh klipp till på ett trumsett istället . Måste nästan vara rekord i urspårning av tråd

haha.. men det snackas alldeles för lite dubbelkagge på FS.. det har jag hävdat länge

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                    6 svar
                    1 714 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Benjamin S  
                    Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04