Nya Abu Garcia Max 41 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya Abu Garcia Max 41

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Fick hem min idag, också från Vildmarkskällare. Hade en rabattkod så fick rullen för 821 kr.

Bara provmonterat rullen på ett spö men än så länge känns den riktigt välbyggd för vad det är. Att den är byggd i mestadels plast är för mig en fördel då jag köpte rullen för att köra med under sen höst när det börjar bli för kallt för att hålla i en klassisk Ambassadeur.

Det kommer nog en uppdatering när jag fått på lina och provfiskat rullen men än så länge är jag helnöjd.

Kommentera

Ursprungligen postat av abborre191 Visa inlägg
      Fick hem min idag, också från Vildmarkskällare. Hade en rabattkod så fick rullen för 821 kr.

Bara provmonterat rullen på ett spö men än så länge känns den riktigt välbyggd för vad det är. Att den är byggd i mestadels plast är för mig en fördel då jag köpte rullen för att köra med under sen höst när det börjar bli för kallt för att hålla i en klassisk Ambassadeur.

Det kommer nog en uppdatering när jag fått på lina och provfiskat rullen men än så länge är jag helnöjd.
      Ja, jag har provfiskat min hårt under ett 12h pass. Överlag nöjd, det enda jag tycker var träligt var att det var extremt enkelt att slå till knarrfunktionen precis vid utkast, med följd att det låter som om rullen ska gå sönder och utkastet bromsas kraftigt.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
      6 svar
      1 723 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Benjamin S  
      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04