Har numera endast en enda Rat-L-Trap (~23g med krok, ~8.5cm) kvar, svinbra och älskar den, men, vet ju att, förr eller senare kommer den sitta i nåt träd eller sten, på ett vis så den är omöjlig att rädda...
Hur är cotton cordells super spot i jämförelse??? liknande hårda vibration och vansinnigt högljudda rassel???
Vad jag kan läsa mig till så är den aningens mindre med sina 14g och 7.6cm, men, i övrigt?
Nån som har, eller haft, bägge å kan jämföra lite i upplevelse???
Sen att jag egentligen helst bara vill ha massa gamla Rat-L-Traps dels pga det fantastiska namnet och pga hur snygga de gamla råttorna är i design å färgsättning, ptja de skiter ju abborrarna egentligen helt i... ; )
Rapalas rippin rap kanske är ett annat substitut å fundera över annars?
Tankar???
mvh /peter
Hur är cotton cordells super spot i jämförelse??? liknande hårda vibration och vansinnigt högljudda rassel???
Vad jag kan läsa mig till så är den aningens mindre med sina 14g och 7.6cm, men, i övrigt?
Nån som har, eller haft, bägge å kan jämföra lite i upplevelse???
Sen att jag egentligen helst bara vill ha massa gamla Rat-L-Traps dels pga det fantastiska namnet och pga hur snygga de gamla råttorna är i design å färgsättning, ptja de skiter ju abborrarna egentligen helt i... ; )
Rapalas rippin rap kanske är ett annat substitut å fundera över annars?
Tankar???
mvh /peter
Kommentera