Någon som testat Sportings egna gäddspö? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon som testat Sportings egna gäddspö?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
    Fin Affär, mycket saker, trångt och fruktansvärt Dryg personal :-(
    Har besökt affären sammanlagt 2 ggr men Aldrig mer, åker förbi varje år jag åker till Västkusten. Numera är jag tålmodig och inväntar Vänersborg, där Mycket trevliga Snäjk ligger :-)

Sorry för OT, men var tvungen att ge min syn på Sporting.......

Skitfiske
    Classe
    Jag har inte alls samma uppfattning som Du av Sporting. Jag och grabben har handlat en hel del fiskeutrustning på Sporting. Alltid trevlig och hjälpsam personal. De kommer med mycket tips om hur man fiskar med olika drag. Är Dansken där så kan man bli stående och snacka fiske en timme utan vidare. Grabben köpte sin gäddutrustning av Stockhaus, Fick en hel del tips och första fisketuren drog han en gädda på 115cm. Nytt PB så det stänkte om det. Jag gillar att handla på Sporting.

Kommentera

Hej på er! Tänker att jag bör uppdatera hur det gick med detta. Spöt fanns i lager och min kompis var riktigt imponerad av butiken när han var där och hämtade spöt. Jag har nu dragit några kast med det med en Curado 200k med power pro 0.32. Känns riktigt bra och kastar t.ex stora mchybrid utan problem men känns ändå inte för styvt för en 55g Atom. Bakhandtaget kunde gärna ha varit lite längre men efter några kast så vänjer man sig ändå. Riktigt prisvärt spö när det nu ligger på 799:-. Jag hade inte varit missnöjd om jag betalat 1500-2000:- för det.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
      6 svar
      1 741 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Benjamin S  
      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04