Abborrspö för jerk/twitch - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Abborrspö för jerk/twitch

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Uppskattar dina inlägg Bemjamin S men är det så att du jobbar i branschen, så du vet vad som är på väg s a s?

Kommentera

Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
      Uppskattar dina inlägg Bemjamin S men är det så att du jobbar i branschen, så du vet vad som är på väg s a s?
      Kul att höra, jag uppskattar dina inlägg och tankegångar jag med. Till och från jobbar jag på en sportfiskebutik och vet bland annat därifrån vad som är på väg. Däremot är inte Legit Design ett märke vi på butiken jobbar med, utan den informationen har jag fått från en person som snart är återförsäljare av det märket. Trots att jag jobbar i butik försöker jag vara opartisk, men det är svårt att vara helt opartisk då vår butik såklart jobbar mer med vissa märken än andra. Det innebär att jag får testa fler prylar från vissa märken än andra och lära mig uppskatta dessa prylar mer än andra. Armada är ett sådant märke. Jag tycker ärligt att de gör suveräna prylar och därför rekommenderar jag dem i den här tråden. Den största anledningen till att jag har koll på vissa saker är helt enkelt för att jag är intresserad och försöker ta reda på saker. Jag är ganska aktiv på den sociala medien Reddit, i en grupp som kallas r/Fishing_gear och därifrån har jag mycket kontakter som jag får mycket bra information av. Den infon delar jag gärna med mig av här.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
      6 svar
      1 728 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Benjamin S  
      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04