Ursprungligen postat av engqvist
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
BFS/UL fiske och utrustning!
Collapse
X
-
- Gillar 1
-
Nu är ytterligare en BFS-rulle på väg hem från Japan. Denna är mest tänkt att fiska saltvatten med, men jag har lite ytterligare planer för den också. Jag testade dessvärre positivt för Covid idag, för andra gången. Sist detta skedde köpte jag en rulle, så jag fullföljer traditionen. Tredje gången jag beställer något från Digitaka för övrigt.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inläggNu är ytterligare en BFS-rulle på väg hem från Japan. Denna är mest tänkt att fiska saltvatten med, men jag har lite ytterligare planer för den också. Jag testade dessvärre positivt för Covid idag, för andra gången. Sist detta skedde köpte jag en rulle, så jag fullföljer traditionen. Tredje gången jag beställer något från Digitaka för övrigt.
Och om du nu inte talar om vad som är på väg hem hoppas jag att posten slarvar så du får vänta tills isen ligger innan rullen kommer fram!!! :-D
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
Krya på dig!
Och om du nu inte talar om vad som är på väg hem hoppas jag att posten slarvar så du får vänta tills isen ligger innan rullen kommer fram!!! :-D
Då åtgärdar jag detta genom att säga att en Abu Garcia Revo Ultracast BF8 är på väg hem. Jag ska nämligen fiska på västkusten i Augusti och ville ha det mest saltvattensäkra i BFS-väg. Planen är att primärt kasta beten kring 4-6 g. Därmed kommer inte den förhållandevis tunga BFS-spolen vara ett hinder.
Jag beställde dessutom hem ett par DUO-beten för fisket på västkusten och ett paket DEPS Bull Flat 2", samt ett paket DEPS Kromushi 3".
- Gillar 1
Kommentera
-
Har nån det här spöt eller testat den? Vore grymt med lite info om hur spöt är?
Lite högt viktspann känns det som eller har jag helt fel.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Storborre Visa inlägghttps://www.fiskeoutdoor.com/spinnsp...640134923.html
Har nån det här spöt eller testat den? Vore grymt med lite info om hur spöt är?
Lite högt viktspann känns det som eller har jag helt fel.
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg
Kompisen har ett som han inte gillar särskilt mycket.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Storborre Visa inlägg
Det låter ju inte så bra.
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg
Han är dock ganska petig när det kommer till spön och brukar fiska med spön från en helt annan prisklass normalt sett.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Storborre Visa inlägg
Okej, förstår hur "bedömningen" ligger till. Just nu behöver jag ligga på budgetnivån med inköpen av bfs prylar. Vill komma igång med bfs fisket och behöver ett spö. Rullen från Aliexpress hade kommit idag men Postnord kunde inte leverera den blir att hämta hos ombud. Hoppas det inte tar flera dagar.
Även ett dåligt bfs-spö är ändå bättre än inget alls...
- Gillar 1
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2024-11-09, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 707 visningar
0 gillar