Tänkte dra igång en tävling där vi korar den snyggaste ambassadeuren på FS. Jag har ett par tre pimpade Abu ambassadeurer som jag är extra stolt över och som mest hänger i vitrinskåpet, men jag vet att det finns massvis av er som har ännu fränare rullar. I dessa coronatider finns inte så mkt annat att göra än att putsa på kromet.
Regler: det ska vara en rund ambassadeur och man får delta med ett bidrag per person. Vill man bifoga flera bilder där samma rulle är isärplockad för att visa vad man gjort med rullen så går det bra. Så välj favoritrulle med omsorg.
Vi röstar med gilla-knappen och man får maximalt rösta på två andra bidrag.
När tävlingen är slut räknar vi gilla-markeringar och korar vinnarna. Tänkte detta kan vara en rolig utbrytning till den andra tråden "visa upp din ambassadeur".
Tävlingen börjar i och med trådstarten och avslutas den 31 Maj 23:59 svensk tid.
Regler: det ska vara en rund ambassadeur och man får delta med ett bidrag per person. Vill man bifoga flera bilder där samma rulle är isärplockad för att visa vad man gjort med rullen så går det bra. Så välj favoritrulle med omsorg.
Vi röstar med gilla-knappen och man får maximalt rösta på två andra bidrag.
När tävlingen är slut räknar vi gilla-markeringar och korar vinnarna. Tänkte detta kan vara en rolig utbrytning till den andra tråden "visa upp din ambassadeur".
Tävlingen börjar i och med trådstarten och avslutas den 31 Maj 23:59 svensk tid.
Kommentera