Sälja fiske utrustning - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sälja fiske utrustning

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Stämmer, en Tsurinoya XF 50 köpte jag... JontaK har nog rätt i att dina finare rullar är lättare att avyttra till bra pris i USA än i Sverige och de kan "ta" en dyr frakt för en kostsam rulle i fint skick...

Läser man typ Tackletour och Bassresource så förstår man att det finns ganska många finsmakare som har t ex 4 Core, några Aldebaran, nån Metanium och/eller ett gäng dyra Daiwa... typ, finns knappt några sådana här... (JontaK möjligen undantagen;-)

Vässa engelskan, anamma social distansering och exportera till väst!

Ps. Helt ovidkommande med vet nån varför Bassresource webbsida strular så ofta? Så här blir det alltid på Crome (Opera funkar ibland...)

Click image for larger version  Name:	Screenshot_20200415-223606_Chrome.jpg Views:	6 Size:	204,3 KB ID:	2543362
    Senast ändrad av anteman; 2020-04-15, 22:56.

Kommentera

Bassresource är blockat från Sverige/Europa vad jag minns men fungerar med en VPN (opera har en i sig)

Kommentera

Jaså en aktiv handling från BR eller har CIA synpunkter? BR är den enda webbadress jag överhuvudtaget har problem att besöka...

Kommentera

Tradera är ju lite roligt.

Jag har använt tradera ganska mycket och är nöjd. En av dom märkligaste och samtidigt roligaste fenomenen där är att jag får mer betalt för en vara ifall jag inte sätter något lägsta pris och startbud 1:-

Det har hänt mig flera ggr att jag har fått mer betalt för samma produkt som nån annan har lagt ut med högre startbud och reservationspris men det är väl den giriga människans behov av att köpa någonting andra vill ha.

Jag på ut en helt standard 5601 PD Special för ett halvår sedan... den fick jag dryga 1200:- för och bara nån timma senare såldes det en likadan som jag köpte för 600:- som säljaren hade satt som startbud. :-)

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
          6 svar
          1 753 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Benjamin S  
          Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04