är det bara jag som upplevt att dom nya zalt värkligen suger! dom lossar färg och går som en pinne i vattnet...tror nog att jag ska sluta inhandla dom nya zalt och övergå till swim whizz ist! är det någon mer som lägger ner fisket med dom nya zalt eller har ni inga problem alls med dom?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
zalt håller inte mottot!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av ésär det bara jag som upplevt att dom nya zalt värkligen suger! dom lossar färg och går som en pinne i vattnet...tror nog att jag ska sluta inhandla dom nya zalt och övergå till swim whizz ist! är det någon mer som lägger ner fisket med dom nya zalt eller har ni inga problem alls med dom?
ang. swim whizz så är den suvären...lite mer yvrigare gång en zalte'n men det gör inte saken sämre!Mvh//Robert
-
Ursprungligen postat av ésär det bara jag som upplevt att dom nya zalt värkligen suger! dom lossar färg och går som en pinne i vattnet...tror nog att jag ska sluta inhandla dom nya zalt och övergå till swim whizz ist! är det någon mer som lägger ner fisket med dom nya zalt eller har ni inga problem alls med dom?
håller med
Kommentera
-
Jag har kört med Zalt så länge de funnits och visst har ytskiktets kvalitet varierat genom åren, ungefär som gången på wobblern som också ändrats och klart förbättrats i den sista utgåvan.
Zalten är den wobbler som jag fångar isärklass mest och stört fisk med, och jag utmanar den ständigt genom att prova nya grunkor och metoder som sen läggs åt sidan igen. Så för mig är finnishens brister ett surt irritationsmoment i en i övrigt väldigt väl fungerande produkt. Sen finns det de som tycker det är coolt med draglådan full av söndertuggade wobblers.
Kommentera
-
har inte en enda ny zalt eftersom jag inte gillar att de knappt simmar.
därför har jag bara gammla zaltar och dom knäcker de ny med häst längder.
om ni har chans att köpa någon gammal zalt så slå till på direkten,tycker jag.
Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av AlessandroDom Zaltar som har bäst ytfinnish är dom tyska genomskinliga där man kan se vikten på sjunkvarianterna.sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
av BaraalbinHej, letar efter någon kunnig angående denna Buster jerk. Det enda jag vet om den är att det ska vara...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-03-01, 19:50 -
-
av SpringarenJag har fiskat haspel i många år men tänkte prova multirulle till jigg och hårdbeten. Jag köpte en bra...1 Foto
-
2024-08-10, 08:18 -
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
2024-11-09, 20:27 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|