Daiwa Prorex-spön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Daiwa Prorex-spön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• stahre87
    replied
    Ett billigt alternativ till krokögla är att borra med en 3,2mm bort genom triggern... Me inte om man vill undvika all form av åverkan på spöt

Lämna en kommentar:

• gös ingvar
    replied
    snackade med daiwa idag på mässan om den satans lilla plast biten som är tänkt fungera som beteshållare.
    va visst några till som störde sig på den :p

men nu är det ordnat så true custom rods ska sätta dit en ordentlig beteshållare på mitt prorex ags.

Lämna en kommentar:

• smålandsgädda
    replied
    håller helt med stahre87....

Lämna en kommentar:

• stahre87
    replied
    En tatula 200 sitter som gjutet på det spöt! Om du vill ha fin balans

Lämna en kommentar:

• gös ingvar
    replied
    fått hem detta spö och prov viftat det lite.
    jävlar vilket spö asså, man får mycket för pengarna. enda jag stör mig på är den där löjliga lilla sketna beteshållaren som förmodligen kommer å trilla av.

ett problem dock.

satte på en cs pro rocket och det känns inte riktigt 100. tyngdpunkten i rullen hamnar för högt i förhållande till hur spöt svarar.
    ute efter en LP. revo toro? vettig rulle, orolig för utväxlingen men ja vet inte.

Lämna en kommentar:

• gös ingvar
    replied
    precis köpt mig ett prorex ags 7,7 40-80 spinnspö. ska bli kul å testa något annat än st.croix faktiskt.

Lämna en kommentar:

• jonnieboy
    replied
    Mm, precis. Enligt katalogen skall det finnas en 7,3a men den är rekad till 10-35g

Lämna en kommentar:

• jonnieboy
    replied
    Lundgrens säljer ett Ags haspel på 7,3fot klassat 5-25g. Detta spö tycks inte finnas i prorex-katalogen.. någon som vet något mer, eller har det bara blivit fel någonstans..?

Lämna en kommentar:

• jonnieboy
    replied
    Ingen som har sprungit på AGS i haspelversionen på 7,3fot 10-35g? Tar gärna ett utlåtande i så fall. / jh

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Ursprungligen postat av Granke Visa inlägg
    ...
    Någon som har synpunkter på Okuma Caymar, finns o köpa för 500kr på nätet såg jag. Eller bör man lägga lite mer pengar, tex en Shimano Aernos ?
    Tre S här på FS var nöjd med Okuma Ceymar, tror du får mycket för pengarna vilket jag fick med en annan billig rulle; Okuma Safina Pro, förvånansvärt prisvärd. Kör bara haspel när jag lättjiggar och den är lätt, har en bra slirbroms, lägger på linan fint, bygeln fäller mjukt och är skön att veva.... Har gjort ett gott jobb i flera år...
    Senast ändrad av anteman; 2017-03-08, 20:07.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
6 svar
1 743 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Benjamin S  
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04