Daiwa Prorex-spön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Daiwa Prorex-spön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• anteman
    replied
    Ursprungligen postat av jonnieboy Visa inlägg
    Vad var en nyhet? Att AGS 40-80 väger typ 145g och balanserar som en dröm med typ tatula eller costal 200 ��
    Ja de flesta som har trådat här har väl knappast upplevt det du nämner å då är det en hype menar jag... Sen köpte ju några och sen rullade det på... 19 sidor... om något få har prövat är för mig en hype. Men jag är glad att ni är nöjda inte tu tal om den saken...

Lämna en kommentar:

• jonnieboy
    replied
    Vad var en nyhet? Att AGS 40-80 väger typ 145g och balanserar som en dröm med typ tatula eller costal 200 ��

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Ursprungligen postat av lintrassel Visa inlägg
    Spönas motsvarighet till Thranx..
    Ja har ni sett den tråden?! Nästan religiöst å vi pratar om, om om... En rulle. Har sagts att jag angående den rullen inte riktigt begriper hur fin den är... Som om mer konsumtion bara vore en fråga om mer kunskap..
    Senast ändrad av anteman; 2017-04-07, 20:19.

Lämna en kommentar:

• jorgen.mansson
    replied
    18 sidor om ett spö tyder på att folk inte har något att göra under vinterhalvåret ..

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Ursprungligen postat av jonnieboy Visa inlägg
    Om man blundar i båten och plockar ett spö och inte vet säkert om man fått tag i borrepinnen eller gäddpåken (och det är gäddpåken man håller i) så kan jag känna att det är ganka logiskt att det spöt gör folk nyfikna och att det snackas en del.
    Ja DET var en nyhet för mig och säkert andra så det förklarar knappast hypen...

Lämna en kommentar:

• jonnieboy
    replied
    Om man blundar i båten och plockar ett spö och inte vet säkert om man fått tag i borrepinnen eller gäddpåken (och det är gäddpåken man håller i) så kan jag känna att det är ganka logiskt att det spöt gör folk nyfikna och att det snackas en del.

Lämna en kommentar:

• tre S
    replied
    Ursprungligen postat av warmiz Visa inlägg
    Ja får väl ta mig en tur meeeeen det där är PX serien på bilden va? Vilka spön är det som finns i butik tro?

Nån som har använt detta spö som även kört gamla eller nya Roots 9ft -150g och har nåt att säga? Väger lite mellan dessa spön för tillfället..

//Eric
    Det bästa du kan göra är att själv ringa butiken.
    Killarna ligger låångt efter i uppdateringarna av hemsidan och nya spön är på väg hem. Men slå dem gärna en signal och fråga.

Lämna en kommentar:

• gös ingvar
    replied
    ja men ett spö som slår (i mitt tycke) måååånga andra spön, och många mycket dyrare spön dessutom är välförtjänt lite hype :p

bättre spö för pengarna har JAG svårt å tro att man kan hitta.

Lämna en kommentar:

• lintrassel
    replied
    Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
    Vilken hype! Säkert bra spön, kanske att jag klämmer på ett snart men 18 sidor... Å nu bidrar jag tyvärr själv...
    Spönas motsvarighet till Thranx..

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Vilken hype! Säkert bra spön, kanske att jag klämmer på ett snart men 18 sidor... Å nu bidrar jag tyvärr själv...

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
6 svar
1 743 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Benjamin S  
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04