Daiwa Prorex-spön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Daiwa Prorex-spön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• stahre87
    replied
    Ursprungligen postat av Linkan81 Visa inlägg
    det går o köpa dem lösa från daiwa enstaka öglor ti ags spöna om man skulle råka ta sönder någon
    Det gör det inte alls. Jag var så sent som för 2v sedan i min lokala butik och bad dom kolla med daiwa, varpå den mycket trevliga säljaren (nämner inga namn) tog upp sin mobil och ringde upp Buster när jag var i butiken. Torbjörn skulle kolla på en gång och medan säljaren var ut med sin hund så ringde han tillbaka, och gav svaret att det i nuläget inte finns lösa ringar till AGS... Men vad vet jag, kanske har ändrat det på någon vecka?

Lämna en kommentar:

• Jonez
    replied
    Ursprungligen postat av sandmark Visa inlägg
    Tack för svar lutar nog mot xr då, e där mycket sämre känsla i det eller?
    Lika bra känsla. Xr är snabbt, ags snabbare. Xr 150g är mitt allround och det har underbar känsla, kan inte prata för de andra spöna I xr-serien.

Lämna en kommentar:

• sandmark
    replied
    Nej Anders men menar mest att de får nog utstå lite grann

Lämna en kommentar:

• Linkan81
    replied
    det går o köpa dem lösa från daiwa enstaka öglor ti ags spöna om man skulle råka ta sönder någon

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Ursprungligen postat av sandmark Visa inlägg
    Har läst lite att ringarna på ags är känsliga, hur känsliga är dem? Fiskar mycket i en sjö där de är hyrbåtar utan spö hållare är de som bäddat för att de ska paja första fiske passet? Tacksam för svar
    Oj jag har aldrig köpt spö med båtar som utgångspunkt. Är det inte roddaren som hanterar spöt? Eller

Click image for larger version

Name:	04249-807.jpg
Views:	1
Size:	56,6 KB
ID:	1787643

Lämna en kommentar:

• sandmark
    replied
    Tack för svar lutar nog mot xr då, e där mycket sämre känsla i det eller?

Lämna en kommentar:

• stahre87
    replied
    Det tråkiga i nuläget är att om en går sönder och man vill byta så finns inga nya reservdelar att få tag i från daiwa

Lämna en kommentar:

• Linkan81
    replied
    dem håller har kört med mina nu på havet i småbåt nu i 2 år nästan och där plågas dem hårt men dem ringarna håller utan problem

Lämna en kommentar:

• sandmark
    replied
    Har läst lite att ringarna på ags är känsliga, hur känsliga är dem? Fiskar mycket i en sjö där de är hyrbåtar utan spö hållare är de som bäddat för att de ska paja första fiske passet? Tacksam för svar

Lämna en kommentar:

• _Ekman_
    replied
    Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
    Det ante(man) mig, men har sett flera göra så, men då alltså helt i onödan. Däremot skulle den funktionen vara trevlig enligt mig med det får vi ta i annan tråd
    Just @ funktionen är nåt som ja verkligen trodde funkar då det funkar i andra medier som tex Discord eller Instagram. Just Discord är nåt som fiskesnack skulle ha alla gånger. mycket trevlig sak

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
6 svar
1 743 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Benjamin S  
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04