Daiwa Prorex-spön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Daiwa Prorex-spön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vad var en nyhet? Att AGS 40-80 väger typ 145g och balanserar som en dröm med typ tatula eller costal 200 ��

Kommentera

• Ursprungligen postat av jonnieboy Visa inlägg
      Vad var en nyhet? Att AGS 40-80 väger typ 145g och balanserar som en dröm med typ tatula eller costal 200 ��
      Ja de flesta som har trådat här har väl knappast upplevt det du nämner å då är det en hype menar jag... Sen köpte ju några och sen rullade det på... 19 sidor... om något få har prövat är för mig en hype. Men jag är glad att ni är nöjda inte tu tal om den saken...

Kommentera

• Själv förstår jag inte hypen kring svartzonker mer överskattade spön,beten och fiskare mm får man leta efter Detta är faktiskt ett bra trevligt spö!
        Senast ändrad av Matte77; 2017-04-07, 20:21.

Kommentera

• Kolla hur många beg spön som folk säljer här. Zipp, zero, nada! De som köpt verkar rätt nöjda :-)

Kommentera

• Ursprungligen postat av Buster Visa inlägg
            Kolla hur många beg spön som folk säljer här. Zipp, zero, nada! De som köpt verkar rätt nöjda :-)
            Den kommentaren var nästan rolig, att dra slutsatser efter två veckor är vanskligt! Folk har letat efter det perfekta spöet sen Hedenhös, ofta hittat det å ändå faller de i trans varje vår...

Skulle inte förvåna om "Prorex Gen 2" om två år "skåpar ut" nu optimala Prorex ags...

Kommentera

• Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
              Den kommentaren var nästan rolig, att dra slutsatser efter två veckor är vanskligt! Folk har letat efter det perfekta spöet sen Hedenhös, ofta hittat det å ändå faller de i trans varje vår...

Skulle inte förvåna om "Prorex Gen 2" om två år "skåpar ut" nu optimala Prorex ags...
              Spot on!

Kommentera

• Då får vi nog ta och täppa till trutarna och inte prata för mycket, särskilt inte på en positivt manér.

Följaktligen används denna tråd endast till självspäkning och självkritik för att man köpte ett hajpat spö och blev nöjd. Den som är positiv blir bannad.

Ps. Testar igen: Har någon jämfört xr/ags 10-30 spinn med Veracity eller liknande?

Kommentera

• Oj det här blev tokigt som gubben sa när han hade yppat synpunkter om polarns fru...
                  Förlåt! Fortsätt för all del, det här är en stor och komplex spöserie!
                  Senast ändrad av anteman; 2017-04-08, 10:41.

Kommentera

• Det är svårt att förmedla ton i skriftlig form men jag menar naturligtvis ingen illa! Ha en trevlig dag!

Kommentera

• För att återgå till ämnet; har kört några fler pass nu med xr 120g och är väldigt förtjust i detta spö. Kastar allt mellan 70-130g fantastiskt. Känsligt som tusan o varje pet får en att reagera med blixtsnabba mothugg.
                      Men jag har ett problem (om det är ett problen?) och det är avsaknaden av en krokögla. Den som ramla bort.
                      Har ni några tips på lösningar man kan göra själv? Gillsr inte att fästa kroken mot en spöögla eller foten på öglan

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                      6 svar
                      1 711 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Benjamin S  
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04