Daiwa Prorex-spön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Daiwa Prorex-spön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Morta
    replied
    Ursprungligen postat av Okoun Visa inlägg
    Detta kanske är fel ställe att fråga. Men jag är lite nyfiken det nya Air och då främst long distance finesse varianten.
    Det är ju ett dyyyrt spö så då blir det ju intressant att veta om det kommer med någon extra fin garanti, spötub osv.
    Och en kanske konstig jämförelse men det jag har att utgå ifrån. Hur är klingan i jämförelse med Prorex X dropshot?

En annan jämförelse som kan vara intressant att få veta är Prorex X Dropshow jämfört med Prorex AGS 7,7 5-25.
    Jag får mitt i början av maj är det sagt, kan försöka göra en recension om jag kommer ihåg

Fantastiskt fina spön!

Lämna en kommentar:

• Okoun
    replied
    Detta kanske är fel ställe att fråga. Men jag är lite nyfiken det nya Air och då främst long distance finesse varianten.
    Det är ju ett dyyyrt spö så då blir det ju intressant att veta om det kommer med någon extra fin garanti, spötub osv.
    Och en kanske konstig jämförelse men det jag har att utgå ifrån. Hur är klingan i jämförelse med Prorex X dropshot?

En annan jämförelse som kan vara intressant att få veta är Prorex X Dropshow jämfört med Prorex AGS 7,7 5-25.

Lämna en kommentar:

• CoN`
    replied
    Har ett Prorex XR 150 till salu om någon är sugen!
    ​​​​​https://www.fiskesnack.com/forum/ann...prorex-xr-150g

Lämna en kommentar:

• Daiwox
    replied
    Ursprungligen postat av Buster Visa inlägg

tyvärr inte, vi har inte sålt så bra av de andra Classic modellerna utan de flesta verkar föredra splittgripp
    Most people i know, including me, has those preferences to. So im a bit disapointed about the full foam on the AGS 150.
    Will you make a version of the 150 with split Grip next year?

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Dagens, ehh.. ungdomar är sällan korkade men så splittrade att de varken vet in eller ut... därför som säljestråden är så frekvent använd, till många handlares glädje... smiley
    Senast ändrad av anteman; 2020-02-22, 01:50.

Lämna en kommentar:

• Buster
    replied
    Ursprungligen postat av burtan Visa inlägg
    Saknar ett ags classic 150g, är det någon som vet om det är något sådant på väg?

tyvärr inte, vi har inte sålt så bra av de andra Classic modellerna utan de flesta verkar föredra splittgripp

Lämna en kommentar:

• burtan
    replied
    Saknar ett ags classic 150g, är det någon som vet om det är något sådant på väg?

Lämna en kommentar:

• Jonez
    replied
    Måste säga att nya Ags 150g är ett riktigt toppenspö. Har ju tjatat mycket om Xr150g och hur fint det är men ags gillar jag ännu mer. Det är kraftigare och kastar riktigt riktigt fint och har den där beteskontakten och känslan som bara ett ags kan ha!

Lämna en kommentar:

• Buster
    replied
    Ha ha nää mer förvånad över att de kallar spöna prorex och inte tatula som är samma sak där

Lämna en kommentar:

• JONNIE ROCKER
    replied
    Ursprungligen postat av Buster Visa inlägg
    Väldigt konstigt att de finns där! Ska fråga runt hur det kommer sig!
    Hehe jaha,,, ska dom inte finnas ute i handeln än eller,??

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
6 svar
1 736 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Benjamin S  
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04