Supertrimmad vc pike lr conquest 301 i julklapp - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Supertrimmad vc pike lr conquest 301 i julklapp

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Hm, det är något som inte stämmer här.
    Brutala mothugg brukar förbruka frinav [IAR] och/lr extra backspärren om rullen har en. Det kräv mkt kraft för att kunna ha sönder ett drev i en fiskerulle vid vanligt svenkst fiske. Under mina mer än 15 år som rullmek har sett mkt konstigt och visst drev kan bli slitna, men inte av vanliga motthugg, bildäck och tunga stockar inräknade.

Häls //T
    Senast ändrad av tonyex; 2016-11-22, 20:58.

Kommentera

Sanningen är att jag funderat på köpa en annan med o trimma den, fjolårets ge fan rulle e ju brutalt snygg

Det där med o slita ut drev? Kan inte vara så att personen i fråga stoppar rullen genom att veva o inte med tummen? Likaså när man satt sig i botten ? Då håller iaf jag tummen hårt på spolen istället för o dra åt bromsen max.

Jag gillar ju det där silkeslena så kan hända att det lutar mer åt en shimano för stunden

Kommentera

Ursprungligen postat av Breznac Visa inlägg
        Sanningen är att jag funderat på köpa en annan med o trimma den, fjolårets ge fan rulle e ju brutalt snygg

Det där med o slita ut drev? Kan inte vara så att personen i fråga stoppar rullen genom att veva o inte med tummen? Likaså när man satt sig i botten ? Då håller iaf jag tummen hårt på spolen istället för o dra åt bromsen max.

Jag gillar ju det där silkeslena så kan hända att det lutar mer åt en shimano för stunden
        Tummen hårt på spolen å dra sliter oxå, bättre att snurra linan runt en pinne lr nåt och dra för hand/ mvh

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
        6 svar
        1 766 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Benjamin S  
        Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04