Tjabba! Någon/några som hunnit fiska med Revo toro beast? Är nyfiken på vad folk tycker! För och nackdelar! Helst bara vad folk som faktiskt har fiskat med den tycker! Inte vad folk tror, mvh jakob
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Revo toro beast, vad tycker folk?
Collapse
X
-
En polare har den å jag har testat hans rulle och den känns bra, men tycker att du skulle få en minst lika bra om inte bättre Shimano lr Daiwa för halva priset, dessutom skönare. Fördelar med den kan jag inte svara på men den borde ju vara bättre än Revo nacl och den gamla gråa revon som jag haft båda två och som jag tyckt varit skit/ mvh
-
Ursprungligen postat av Junk0ne Visa inläggEn polare har den å jag har testat hans rulle och den känns bra, men tycker att du skulle få en minst lika bra om inte bättre Shimano lr Daiwa för halva priset, dessutom skönare. Fördelar med den kan jag inte svara på men den borde ju vara bättre än Revo nacl och den gamla gråa revon som jag haft båda två och som jag tyckt varit skit/ mvh
Kommentera
-
Jag har en och den är rejält mkt skönare en de gamla Toro rullarna (som jag ogillar på nästan alla fronter) men fortfarande ingeting jag skulle lägga pengarna på för 4k tycker min är lite dåligt ihopsatt och den känns billig och grov den äldre curado 300 slår den på det nesta dåt det gäller känsla och bygg kvalite, Lexan är den väldigt lik utom att just Daiwas rullen känns bättre byggd.
Kan utöka lite mer senare ikväll om set önskas.
/Apan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av mälarnjakob Visa inläggokey, ja alltså den har ju större drev och kraftigare broms, sen priset håller jag med om.... Men det kommer nog sjunka drastiskt efter årsskiftet skulle jag gissa, är väldrigt nyfiken för jag hör ju till dem som faktiskt gillade Nacl riktigt mycket.. (Även om jag egentligen förespråkar runda rullar)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Monkey Visa inläggJag har en och den är rejält mkt skönare en de gamla Toro rullarna (som jag ogillar på nästan alla fronter) men fortfarande ingeting jag skulle lägga pengarna på för 4k tycker min är lite dåligt ihopsatt och den känns billig och grov den äldre curado 300 slår den på det nesta dåt det gäller känsla och bygg kvalite, Lexan är den väldigt lik utom att just Daiwas rullen känns bättre byggd.
Kan utöka lite mer senare ikväll om set önskas.
/Apan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av mälarnjakob Visa inläggokey, ja alltså den har ju större drev och kraftigare broms, sen priset håller jag med om.... Men det kommer nog sjunka drastiskt efter årsskiftet skulle jag gissa, är väldrigt nyfiken för jag hör ju till dem som faktiskt gillade Nacl riktigt mycket.. (Även om jag egentligen förespråkar runda rullar)
Kommentera
-
Håller helt med om att lexan känns bättre bygg om revosarna, men jag är ju åt det knäppa hållet och tycker att den har för låg profil och inte skön att hålla i hehe, tror jag får klämma och känna lite på nya beasten för att skapa mig en uppfattning också... Och håller helt med om att 4k är på tog för mycket, då köper jag hellre en daiwa luna, hade en luna för ett par år sedan, och alltid ångrat att jag sålde den.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Junk0ne Visa inläggFörresten, ska du inte fiska fören efter årsskiftet?
Kommentera
-
Köp dig en Shimano Conquest 301/300 och var nöjd länge, älskar mina guldiga rundisar slår allt jag fiskat med innan (Ambassadeur med UT och utan, calcutta d, revo beast, toro beast, toro, lexor, curados) Så jag är lite sugen på att testa udda märken såsom Quantum och Okuma men jag känner att det inte riktigt går att motivera då det redan finns rullar till spöna hemma.
/Apan
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2024-11-09, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 723 visningar
0 gillar