Nej detta är absolut inte fake! Och vad mina polare gör har jag inte med att göra! Jag ställde en fråga och ville ha svar!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fkp spöna
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Nerbert Visa inläggNej detta är absolut inte fake! Och vad mina polare gör har jag inte med att göra! Jag ställde en fråga och ville ha svar!
Tror han menade att din kompis inte var fullt ärlig.
Du däremot ställde ju en befogad fråga på helt rätt sätt. Tror inte någon säger något annat
Intressant för mig med då jag bara lånat och kännt på dem, aldrig fått fisk på dem men är bra sugen på köp!!Ingen fisk är chans för fisk.
https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/
Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
https://www.youtube.com/user/jurgenjons
Kommentera
-
Mitt 3:e pass med spöet så gick det av 15cm ovanför mitten. Jag mailade återförsäljaren som direkt tog ett steg bakåt och hänvisade till L. flera mail massa bilder detaljerad beskrivning hur felet uppstog så fick jag en ny topp. Turen efter börjar de röda detaljerna övanför handtaget lossna mm. Så jag arkiverade mitt spö i garderoben. Man får vad man betalar för.
Kommentera
-
Har testat mitt D4 6' ett par gånger. Tycker det är ett jäkligt skönt spö, drillade en ca 5kg gädda som ville under bryggan. Spöt höll emot 180 grader men tyvärr bets linan av. Kan bara ge plus till denna klinga, sen om detaljerna inte håller med tiden får andra avgöra eller så återkommer jag efter ett par år.
Kommentera
-
Polaren köpte sitt fkp på mässan i år, första fisketuren när linan skulle dras igenom så gick spötoppen av. Vi skulle vara ute hela dagen och den fisketuren med polaren var inte rolig kan jag lova, som tur var så fanns nödkittet med i båten. Efter ett mejl till Lubbe så löste sig allt och ett nytt spö fanns tillgängligt. Det är bra spön för en billig peng och självklart så finns det fabrikationsfel, är själv helnöjd med mitt, även om jag skulle vilja ha ett runt 8fot.
Kan även tillägga att Lubbe mejlade senare tillbaka för att göra en uppföljning av det hela.My wife says she is gonna leave me if i go fishing one more time,
lord how i will miss that woman...
Kommentera
-
Hej, jag har ett D3 som köptes -12? på mässan i Kista.
Jag har tyvärr också vart tvungen att reklamera pga bristande kvalitet, men Lubbe har löst det både snabbt och smidigt när jag kontaktat honom, så all heder till honom för det.
Rullfästet släppte i limningen på klingan för mig båda gångerna.
Men ett skönt spö att fiska med är det i alla fall.
// Erik
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2024-11-09, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 741 visningar
0 gillar