Tror inte du kan få den till ett bättre pris någonstans. Så ja varför inte om du vill ha en lågprofilare för en liten peng. Men beslutet ligger allt på dina axlar.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Grodor och Poppers
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Abborrmaster Visa inläggFörsök inte kasta med ett vertical spö!
Dess action är för snabb och du får världens skatbo om du inte helt enkelt kastar av linan.
Talar av egen erfarenhet!
Kommentera
-
Någon som har grodor att rekommendera?
köpt på mig några stycken av olika märken men inte hittat något som jag själv tror på ännu, antingen är dem för små och lätta eller för stora och tunga.
amerikanska motsvarigheter med jiggliknande material och enkelkrok fäst i gummit underifrån utan att kroken sticker upp, med en bly tyngd som verkar kunna röra sig fritt på linan. är det någon som testat den metoden?My wife says she is gonna leave me if i go fishing one more time,
lord how i will miss that woman...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av celtic Visa inläggNågon som har grodor att rekommendera?
köpt på mig några stycken av olika märken men inte hittat något som jag själv tror på ännu, antingen är dem för små och lätta eller för stora och tunga.
amerikanska motsvarigheter med jiggliknande material och enkelkrok fäst i gummit underifrån utan att kroken sticker upp, med en bly tyngd som verkar kunna röra sig fritt på linan. är det någon som testat den metoden?Abborre: 665gram
Gädda: 5.8kg
Brax: 2.3kg
Regnbåge: 3.50kg
Insjööring: 1.0kg
Kommentera
-
Ursprungligen postat av celtic Visa inläggNågon som har grodor att rekommendera?
amerikanska motsvarigheter med jiggliknande material och enkelkrok fäst i gummit underifrån utan att kroken sticker upp, med en bly tyngd som verkar kunna röra sig fritt på linan. är det någon som testat den metoden?
Kommentera
-
amerikanska motsvarigheter med jiggliknande material och enkelkrok fäst i gummit underifrån utan att kroken sticker upp, med en bly tyngd som verkar kunna röra sig fritt på linan. är det någon som testat den metoden?"A bad day of fishing is still better than a good day at work"
SweCam Fishing:
https://www.youtube.com/user/fisherman993
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flugtoken Visa inläggJag skulle rekommendera grodor som Spro Bronze Eye Frog, KVD Sexy Frog eller Live Target Frog. Tyvärr är den svenska marknaden när det kommer till grodor är väldigt dålig, så Spro är nog störst chans att du får tag på i Sverige.Abborre: 665gram
Gädda: 5.8kg
Brax: 2.3kg
Regnbåge: 3.50kg
Insjööring: 1.0kg
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FiRRe DiRRe Visa inläggKan man se hur länge de kommer ha rea på rullarna? (huntyardberras)
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av Hepper22 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2024-11-09, 20:27 -
-
av PattePerchSöker inringat bete. Tror det heter svartzonker mcrubber tail med färgen mcspeed. Tacksam för hjälp...1 Foto
-
2024-11-02, 14:20 -
-
av Benjamin SNu har jag fått hem min Loongze Airlite B101 Air. Jag säger inte det här ofta, men det här är ett måste...1 Foto
-
2024-10-30, 11:47 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 711 visningar
0 gillar