Pimpade rullar??? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pimpade rullar???

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Den där CQ var bland det snyggaste jag sett!..

Tror tyvärr inte plastidip håller så bra heller. Men det ska ju bara ge en isolerande, gummerande känsla. Ska ju bara vara att ta bort/dra av när det börjar bli gött väder igen. Polaren fnular hårt på hur man bör göra efter senaste rügenresan där en kall rulle verkligen gjorde sig påmind.

Haha ja, lin10ftw!

Click image for larger version

Name:	20141208_142449.jpg
Views:	1
Size:	968,8 KB
ID:	1776819
    Senast ändrad av Kocken1; 2014-12-30, 11:20.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kocken1 Visa inlägg
      Finns ju några som airbrushar rullar men tror inte överdrivet många doppar i film.
      Jag själv är med babymother, pimpa hårdvara är the way to go, tycker det känns lite HD och skinnväst med flames och grejer, men det är ju en smaksak. Däremot vore det nice att typ plastidippa sina kalla rullar till hösten. En calcutta är bloody cold under vinterperioden.
      Håller helt med Kocken här. Trim, tuning och pimpning av hårdvara är bara roligt och oftast snyggt. Men motivlack/film på rullar...nja, kalla mig old school, men det är inte min tekopp. Men som alltid "to each their own" och "whatever floats your boat" etc etc. Den senaste som nån lagt upp med kolfiberlook på en Amba var iofs ganska läcker, men det kan väl knappas kallas motivlack.

Kommentera

@ Kocken1: Så du fick din ZM till slut. Det var riktigt Nice!

Jag hade en i köpvagnen för en månad sen, men slog inte till. Det finns minst en vänster ZM till salu nu i samma nätbutik. Men det ryktas om att det kommer flera heta rullnyheter under 2015, så det kan blir dyrt ändå.

Jag har tagit hem nästan en ny CQ i delar, så om jag hinner, då postar jag en bild på ett par rullar med uppgraderingar idag. Att "pimpa" fiskerullar är inget för mig heller. Om jag byter delar i en fiskerulle, då ska det innebära en prestandaökning oxå annars får det vara.

//T
        Senast ändrad av tonyex; 2014-12-30, 13:53.

Kommentera

Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
          @ Kocken1: Så du fick din ZM till slut. Det var riktigt Nice!

Jag hade en i köpvagnen för en månad sen, men slog inte till. Det finns minst en vänster ZM till salu nu i samma nätbutik. Men det ryktas om att det kommer flera heta rullnyheter under 2015, så det kan blir dyrt ändå.

Jag har tagit hem nästan en ny CQ i delar, så om jag hinner, då postar jag en bild på ett par rullar med uppgraderingar idag. Att "pimpa" fiskerullar är inget för mig heller. Om jag byter delar i en fiskerulle, då ska det innebära en prestandaökning oxå annars får det vara.

//T
          ja, nu behöver jag bara en origin och en monoblock så är jag klar sen.
          Vadå, har dom fått upp fler lefties, jag nöp ju den sista!

Ja, damma ut lite bilder nu.

Kommentera

EN Monoblock?
            Det finns ju typ minst SJU modeller!

Kommentera

Tror att trim till lågprofilarna kommer mer och mer nu i Svenska butiker
              Personligen tycker jag pimpade LP rullar (motivlack) ser ganska roliga ut, första rullen liknar mest en misslyckad falafel , och Daiwan ser ut som en sten.

Jag har fått hjälp av en bil-lackerare att snygga till en grön CS Mag Elite och det blev riktigt bra.

Kommentera

Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg
                EN Monoblock?
                Det finns ju typ minst SJU modeller!
                Ah det gör ju det, men är så lite monosar ute att när det väl kommer ut en vettig är det bara att nypa, racing edition är ju det man hoppas på :-).

Kommentera

Ursprungligen postat av Kocken1 Visa inlägg
                  Ah det gör ju det, men är så lite monosar ute att när det väl kommer ut en vettig är det bara att nypa, racing edition är ju det man hoppas på :-).
                  Bara att snatcha när man har läge. Är själv sugen på en Topaz, men har lite för många rullar i den kategorin. Jag hade en Racing Shadow, men en HG eller Rosso skulle göra livet riktigt bra. Fick jag tag på en Viola skulle jag sluta köpa rullar. Perfect peace i rullnirvana...

Kommentera

Bara att snatcha när man har läge. Är själv sugen på en Topaz, men har lite för många rullar i den kategorin. Jag hade en Racing Shadow, men en HG eller Rosso skulle göra livet riktigt bra. Fick jag tag på en Viola skulle jag sluta köpa rullar. Perfect peace i rullnirvana...
                    Ja en viola vore the dream of dreams men det är bara att ninjaglömma för det är aldrig någon som säljer.

Kommentera

Nu vart jag nyfiken på Viola har du nån bild eller länk?

googlade men fick upp allt möjligt och för en som inte vet vad det är för rulle vet man inte vilken rulle det är när en bild på en rulle dyker upp.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                      6 svar
                      1 716 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Benjamin S  
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04