Tjena!
Har tänkt köpa en ny multirulle till jerkbait och fiske med gummibeten inför nästa säsong. Är ute efter en rulle som är bra direkt ur kartong, vill helst slippa det här med trim även om många här på forumet föredrar det. Det brukar oftast inte sluta så bra när jag ska skruva i en rulle
.Har ägt en ambassadeur jb och den kändes väldigt stabil, dock så tyckte jag inte att den var det bästa när det kom till kastlängder + att utväxlingen var lite låg enligt min åsikt. Har funderat lite på både predatorn och revo toro nacl men känner mig väldigt osäker. Har hört mycket gott om predatorn men det verkar heller inte ovanligt att den strular för vissa. Revo toron är ju galet snygg och enligt mig den multirulle som ligger bäst i handen (har även testat daiwa lexa
). Men efter att ha kikat på många fiskefilmer så verkar revo toron rassla en del vid kast och det tycker jag inte är så trevligt och då börjar jag också fundera över kvalitén på rullen..
Är ute efter en rulle som är hyffsat robust, kastar bra, och helt enkelt är skön att fiska med. Min budget är 2000 kr.
Väldigt tacksam för svar!
Har tänkt köpa en ny multirulle till jerkbait och fiske med gummibeten inför nästa säsong. Är ute efter en rulle som är bra direkt ur kartong, vill helst slippa det här med trim även om många här på forumet föredrar det. Det brukar oftast inte sluta så bra när jag ska skruva i en rulle

Är ute efter en rulle som är hyffsat robust, kastar bra, och helt enkelt är skön att fiska med. Min budget är 2000 kr.
Väldigt tacksam för svar!
Kommentera