Vilken Rulle? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilken Rulle?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

inte om man inte ska dänga Jerk, då är Rocket bättre

Kommentera

Ursprungligen postat av Amatörn Visa inlägg
      Okej! Bra att veta Men på vilket sätt skiljer dom sig åt? båda heter ju 5601 så dom har en del gemensamt? eller? Är som sagt helt ny på multirulle

Här har du en länk till en aktuell tråd om Predator. Kort kan man säga att den är mer komplicerat uppbyggd än en klassisk Amba, t ex JB. Spollagringen gör också att den inte går att förbättra med UT:s trimdelar. Edit: glömde säga att Predatorn har högre utväxling än JB...
      Av den länkade tråden att döma så är de som har en Predator helnöjda, men du skulle förmodligen få samma svar om frågan gällt JB eller Pro Rocket...
      Om du använder sökfunktionen kommer du att hitta många trådar där exempelvis Predator vs JB diskuteras...

Kommentera

Ursprungligen postat av Matte77 Visa inlägg
        Denna är bra med och billigare. http://www.beten.nu/se/art/cardiff-301.php
        Det är väl ordinarie pris på Cardif. I alla fall samma som Olssons fiske.
        Men beten. nu har i alla fall jag bara bra erfarenheter av. Brukar köpa lina därifrån och det är snabb och fraktfri service.

Kommentera

får tacka för svaren! har beställt en predator nu!!

Kommentera

Säkert ett mycket bra val. Man behöver ju inte trimma - även om vissa här tycks anse det...

Kommentera

klart man ska trimma

Kommentera

Ursprungligen postat av jerklimpan Visa inlägg
                Riktigt bra pris på beten.nu . Men det känns lite konstigt undra om den butiken är seriös . Jag jagade själv en Pro Rocket i många år . Jag fick förklarat av en handlare att jag kunde inte få nån rabatt på den för då slängde Abu ut han som återförsäljare ,för Abu satte priserna .
                Jag kollade upp och alla som sålde den hade samma pris på kronan .

Det är bara att gratulera att du hittat bra pris så passa på hade jag fiskat lika mycket som förr hade jag köpt 2 stycken .

mvh Fredrik
                Ville bara meddela att att Beten.nu är seriös. Jag har då aldrig haft nå problems och beställt där flera gånger

Kommentera

Ursprungligen postat av Amatörn Visa inlägg
                  Hejs. Ska köpa nytt spö och ny rulle och har lite frågor. Har bestämt mig för multirulle, (aldrig använt tidigare) spöet blir ett runt 9 fot upp till 120g ungefär.
                  Har kikat på dessa rullar

men eftersom jag mest kommer fiska med vobbler, tailar och jiggar så kanske jag är helt fel ute? Eller?! Hur lätta beten kan man kasta med rullarna? Och är det "bra" rullar? Värda att köpa?
                  Hej Gusten Hemström;

Köp Ambassadeur Predatorn du..om den inte redan har försvunnint ...

Jag har fiskat med en 5600C Ambassadeur Predator i tre säsonger nu och kan bara säga att den multirullen är helt suverän och sitter monterad på ett 11 fots BFT Pike Furusund spinnspö byggt på en Sportex Carbon Kevlar klinga.... en perfekt kombination helt i min smak....

Go for the Big Ones!

http://www.trumman.com/fisketips.htm
                  Old Firehand

Kommentera

Grattis till köpet!Och vill du få lite mer fart på den så går det att ordna
                    Bara för att det inte finns en blå spole att tillgå innebär det inte att de är otrimbara....

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                    6 svar
                    1 709 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Benjamin S  
                    Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04